Spin off part 2

1 0 0
                                    

**Malam yang Tenang**

Beberapa bulan sebelum mesyuarat penting dan pengakuan yang mengejutkan, Y/N menikmati malam yang tenang di kediaman keluarga. Langit yang cerah dan udara yang segar memberikan ketenangan sementara yang jarang mereka nikmati. Y/N duduk di taman rumah yang indah, dikelilingi oleh bunga-bunga dan lampu taman yang lembut. Dia sering menghabiskan waktu di sini untuk menenangkan fikiran dan menghilangkan tekanan dari tugas-tugas harian.

Jeonghan, yang telah lama mengenali kebiasaan Y/N, datang mendekat dengan segelas teh di tangannya. "Aku tahu ini adalah tempat favoritmu untuk berfikir," katanya dengan senyuman lembut.

Y/N melihat Jeonghan, tersenyum dengan penuh rasa terima kasih. "Ya, aku suka suasana di sini. Ia memberikan ruang untuk bernafas."

Jeonghan duduk di sebelah Y/N, menghulurkan gelas teh kepadanya. "Aku harap teh ini dapat membantu meredakan stresmu."

Mereka duduk dalam keheningan yang selesa, menikmati teh dan keindahan malam. Suasana itu membawa mereka lebih dekat, dan Y/N merasakan kedekatan yang mendalam dengan Jeonghan. Kadang-kadang, mereka berbual tentang hal-hal sepele, tetapi pada malam itu, ada sesuatu yang lebih mendalam dalam perbualan mereka.

"Jeonghan, kadang-kadang aku merasa seperti kita hidup dalam dunia yang terlalu rumit," kata Y/N, suaranya penuh dengan renungan.

Jeonghan menoleh kepada Y/N, ekspresinya serius. "Aku faham perasaanmu. Dunia ini memang penuh dengan cabaran dan pilihan yang sukar."

"Kadang-kadang aku tertanya-tanya... jika ada cara untuk keluar dari semua ini, dan hidup seperti orang biasa," Y/N melanjutkan, matanya merenung jauh ke depan.

Jeonghan meletakkan tangannya di atas tangan Y/N dengan lembut. "Ada kalanya aku juga berfikir tentang perkara yang sama. Tapi kita tidak boleh lari dari tanggungjawab kita. Yang penting adalah bagaimana kita menghadapi cabaran tersebut."

Y/N memandang tangan mereka yang bersentuhan, merasakan getaran emosi yang tidak dapat dijelaskan. "Terima kasih kerana sentiasa ada untukku, Jeonghan."

Jeonghan tersenyum lembut, matanya penuh dengan rasa sayang dan pengertian. "Aku sentiasa di sini, Y/N. Kamu tidak pernah sendirian."

**Konflik Mula Muncul**

Beberapa hari selepas malam yang tenang itu, ketegangan mula meningkat. Keluarga SEVENTEEN menghadapi beberapa masalah dalaman yang memerlukan perhatian segera. Ada laporan tentang gerakan mencurigakan dari geng pesaing yang menunjukkan potensi ancaman terhadap kawasan mereka.

Y/N, Jeonghan, dan Joshua berkumpul di bilik strategi keluarga SEVENTEEN. Ketegangan jelas terasa di udara. Ayah Y/N telah menerima maklumat bahawa geng pesaing merancang untuk mengukuhkan kedudukan mereka dan mungkin cuba menyerang atau memaksa perjanjian baru.

"Ini tidak boleh diabaikan," kata Ayah Y/N, memandang peta kawasan mereka dengan serius. "Kita perlu bertindak cepat untuk melindungi wilayah kita dan memastikan kekuatan kita tetap kukuh."

Jeonghan memandang Y/N dengan penuh perhatian. "Kamu perlu memikirkan bagaimana untuk menangani situasi ini. Ini mungkin memerlukan keputusan yang sukar."

Y/N merasakan beban tanggungjawab yang semakin berat di bahunya. "Aku tahu. Aku akan lakukan apa sahaja yang diperlukan untuk melindungi keluarga ini."

Joshua, yang selama ini hanya mendengar, akhirnya bersuara. "Kita perlu membuat rancangan yang bukan sahaja akan melindungi kita tetapi juga menunjukkan kepada geng pesaing bahawa kita tidak akan berundur."

Konflik ini menambah ketegangan yang dirasai oleh Y/N, Jeonghan, dan Joshua. Jeonghan berusaha memberikan sokongan kepada Y/N, tetapi dia juga merasakan tekanan yang sama. Ketika mereka merancang langkah-langkah seterusnya, mereka harus menghadapi ancaman yang mungkin mengubah segalanya, dan keputusan yang mereka buat akan mempengaruhi masa depan mereka.

Sementara itu, hubungan Y/N dan Jeonghan diuji oleh tekanan yang semakin meningkat, dan Y/N merasa semakin terperangkap antara tanggungjawabnya dan perasaannya yang mendalam terhadap Jeonghan. Joshua juga memerhatikan perkembangan ini dengan waspada, menyedari bahawa dia mungkin perlu membuat keputusan yang sukar tentang kedudukannya dalam semua ini.

---

Spin-off ini memberikan latar belakang tentang hubungan antara Y/N dan Jeonghan sebelum konflik utama muncul dan menunjukkan bagaimana ancaman dari geng pesaing mula menjejaskan kehidupan mereka.

Fate's cruel gameWhere stories live. Discover now