Part 15 ketenangan

1 0 0
                                    


Keadaan di mansion SEVENTEEN mulai stabil dengan sistem keselamatan yang baru dipasang, namun ketegangan masih terasa di udara. Y/N, Jeonghan, Joshua, dan ahli keluarga SEVENTEEN yang lain berkumpul di bilik mesyuarat untuk membincangkan langkah seterusnya setelah kejadian malam yang penuh ketegangan.

Jeonghan memulakan mesyuarat dengan nada serius. "Kita telah berjaya menghalang The Viper daripada mengakses maklumat kita. Tetapi kita masih mempunyai banyak kerja yang perlu dilakukan. Kita perlu menghapuskan ancaman ini sekali dan untuk selamanya."

Joshua, yang kini berada di sebelah Y/N, mengangguk. "The Viper mungkin telah kehilangan akses ke sistem kita, tetapi dia masih mempunyai pengaruh dan boleh berusaha dengan cara lain untuk menyerang kita. Kita perlu bersiap sedia untuk sebarang kemungkinan."

Wonwoo, yang baru sahaja meninggalkan bilik kawalan, menyertai perbincangan. "Kita perlu menguatkan keselamatan di sekitar mansion dan memastikan tiada pengkhianat dalam kalangan kita. Kunci kepada keselamatan kita ialah memastikan kita tahu siapa yang boleh dipercayai dan siapa yang tidak."

Y/N menyentuh bahu Jeonghan. "Kita juga perlu mencari tahu apa yang sebenarnya diinginkan oleh The Viper. Jika kita dapat mengetahui motif sebenar mereka, kita mungkin dapat merancang strategi yang lebih berkesan untuk menghadapinya."

Seungcheol, yang duduk di sudut bilik, mengangkat tangan. "Apa yang perlu kita lakukan adalah membuat serangan balas dengan segera. Kita tidak boleh membiarkan The Viper dan kumpulannya mengambil alih lagi. Jika mereka merasa terancam, mereka mungkin akan membuat langkah yang terburu-buru dan membuat kesilapan."

Jeonghan menambah, "Saya akan mengarahkan pasukan risikan untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang The Viper dan kumpulannya. Kita perlu memahami sepenuhnya apa yang mereka rancang dan bagaimana kita boleh menggagalkan rancangan mereka."

Y/N memandang semua ahli keluarga SEVENTEEN dengan penuh keyakinan. "Kita tidak boleh membiarkan kebimbangan dan ketakutan mengawal kita. Kita perlu bersatu dan menghadapi setiap cabaran dengan tekad dan keberanian. Kita adalah keluarga, dan kita akan melindungi satu sama lain."

Setelah perbincangan selesai, setiap ahli keluarga SEVENTEEN pergi ke tugas mereka masing-masing dengan tekad baru. Y/N dan Jeonghan, dalam perjalanan mereka untuk merancang strategi selanjutnya, merasakan beban yang besar di bahu mereka. Namun, mereka tahu bahawa bersama-sama, mereka mempunyai peluang untuk mengatasi segala halangan.

Ketika malam semakin gelap, Y/N dan Jeonghan duduk di meja lukisan Jeonghan, membincangkan rancangan dan strategi. Jeonghan memandang Y/N dengan rasa kesungguhan. "Apa pun yang berlaku, kita perlu memastikan bahawa kita bersedia untuk sebarang kemungkinan. Ini adalah ujian terbesar kita."

Y/N mengangguk. "Kita akan menghadapinya bersama. Kita akan pastikan keluarga kita selamat dan melindungi apa yang kita hargai."

Dengan semangat yang baru dan tekad yang kuat, keluarga SEVENTEEN bersiap untuk menghadapi cabaran seterusnya. Mereka tahu bahawa perjalanan mereka masih panjang, tetapi mereka bersedia untuk menghadapi apa sahaja yang akan datang dengan keberanian dan kesatuan yang tidak tergoyahkan.

Jeonghan, yang duduk di meja lukisan, melihat ke arah Y/N dengan penuh rasa ingin tahu. "Ada apa, Y/N?"

Y/N tersenyum manis, memandang Jeonghan dengan penuh harapan. "Jeonghan, ajar aku melukis."

Jeonghan terkejut dengan permintaan itu tetapi segera tersenyum lembut. "Kau mahu belajar melukis? Kenapa tiba-tiba?"

Y/N menghela nafas lembut, wajahnya penuh keseriusan. "Aku rasa dengan melukis, aku boleh menyalurkan semua perasaan dan ketegangan yang aku rasakan sekarang. Lagipun, aku selalu mengagumi karya seni kau. Aku rasa ia boleh membantu aku merasa lebih tenang."

Fate's cruel gameWhere stories live. Discover now