Artık aktif olcam diyip 6 gündür wattpade girmeyince kameralara yansıyış şeklim jskskjdka
EVEETT HOŞ GELDİNİZ YİNE BALLARİİMMMM 🤗🤗
Bugün bi enerjikim bölüm de öyle olur inşallah amin amin sjdjdjkejs
Kitap hakkında aklınıza takılan ve cevapsız kalan sorular varsa burdan alabilirim istersenizz
İyi okumalar çiçekli ballarimmmm 😽😽
.
. Derinlerinde ve yarım kalan sigara- ha buları dinleyip okuyunballarum
.Yazar'dan(badeyiyazmayıözledimhelp)
Mert yavaş adımlar ile arkasını dönüp odadan çıktı. Bade'nin ağlayarak konuşması ve abisine sarılmak istemesi görmek isteyeceği son şey bile değildi.
Gülerek sarılsın istiyordu abilerine. Böylesine bir halde çaresizce ağlaması içini parçalıyordu.
Bu yüzden çıkmıştı odadan. Diğer abilerine haber verecekti. Aynı hastanede olmalarına rağmen haberleri yoktu. Hazır Bade uyanmışken haberleri olması lazımdı değil mi?
Gözlerinin dolmasını büyük bir ustalıkla engellemişti. Mesleğinden dolayı duygularını kontrol edebiliyordu artık. Çıktığı odaya dönüp kapıyı kapattı sessizce. Son duyduğu şey diğerlerinin Bade ile konuşmaya çalışmasıydı.
Derin bir nefes alıp önüne döndü Mert. Nasıl toparlayacaktı kardeşi? Bu gerçekten büyük bir şeydi. Kendisi bile düşünürken kötü olurken...
Hâlâ kapının önünde duran iki askere baktı gözlerini kaldırıp.
"Siz niye duruyorsunuz burada?" Diye sordu, aslında tahmin ediyordu ama belki başka şeyler de olabilirdi.
"Berzan Karaca'nın sicili çok iç açıcı değil. Ve kaçırılma ihbarını biliyoruz. Polisler gelene kadar buradayız, soruşturmada yardımcı olacağız." Diye konuşan asker ile kafasını salladı.
"Kolay gelsin." Diyerek ilerlemeye başladı. Yan taraftaki koltuğun üstünde duran kutuya küçük bir bakış attı. Buna daha sonra bakacaktı.
Hızlı adımlar ile ilerledi koridorları. Hemen geri dönmek istiyordu. Kaç gündür görmediği badesinin her anını görmek istiyordu.
Asansöre binip gideceği katın düğmesine bastı. Ardından geri çekilip beklemeye başladı.
Az beklemenin ardından açılan kapı ile dışarıya adımladı. Pars'ın kaldığı odanın önüne gelince vakit kaybetmeden kısa bir an tıklatıp açtı kapıyı.
"Lan ikiz, valla geçiricem kafana ye şu yemekleri." Diye konuşan Sarp ile içeriye baktı.
Pars yatakta oturur halde dururken, Sarp da sinirle başında dikiliyodu Pars'ın. Kapı açılınca ikisinin de başları kapıya döndü.
Sarp elindeki tepsiyi bırakıp Mert'e baktı. "Ne oldu, bir gelişme var mı? Abim geliyoruz demişti." Diye sıraladı kelimelerini.
Mert kafa salladı susması için. "Bade bulundu." Dedi derin bir nefes alıp.
"Ne!"
"Nerede!"
Sarp ve Pars'ın aynı anda bağırması ile yüzünü buruşturdu Mert. Uykusuz olduğu için başı ağrıyordu.
Bağırmalarının ardından Pars'ın bir anda ayağa kalkması ve inlemesi bir olmuştu. Sarp şoktan çıkıp Pars'ın kolundan tuttu. (Siz şoktan çıkıp bime gidin)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bal Bade'm (Gerçek Ailem)
Teen Fiction17 Yıl sonra gerçekleri öğrenen Bade, yıllardır onu arayan abilerine giderse. Azıcık dram. Bolca eğlence. Bolca aksiyon. Bir tutam da kaos. Daha ne olsun? Var mısın benimle yeni bir serüvene? (Bal Bade'm adında ilk ve tek kitaptır.) (Kitabımda...