______________________________________
İyi okumalar, sevgilerle...
______________________________________
"Hadi Natalia cadısı gelmeden kalkııınn!" diye bağıran sesle gözlerimi araladım.
Sera neşeyle kızları uyandırıyordu. Ama kızların pek neşeli olduğu söylenemezdi. Sera br kızın yatağının başına giderek onu uyandırdığında kız sinirle Sera'yı itti. Sera ise bu ani hareketle birkaç adım gerilemiş ve yüzüne üzgün bir ifade yerleştirmişti.
"Ama Natalia gelirse hepinizi azarlaya azarlaya uyandıracak. Ben kötü bir şey yapmadım ki."
Kız Sera'ya ters bir bakış atarak yavaşça doğruldu. Tüm cariyeler yavaş yavaş toplanırken kapıya iki kere sertçe vuruldu.
"UYANIN ARTIK! HOROZLAR BİLE ÖTMEYİ BIRAKTI SİZ HALA HORUL HORUL UYUYORSUNUZ! KALKIN VE HAZIRLANIP AVLUYA ÇIKIN!"
Sinirle bağıran sesi işittiğimizde Anna'yla birbirimize baktık.
Bu sırada Sera yanımıza gelmişti.
"Günyadıın hihii" diye garip bir gülüş çıkarttı.
Anna hafif gülümseyerek ne yapacağını bilemedi ve o da "Günaydın" diye karşılık verdi.
"Elinizi yüzünüzü yıkayın ben size elbise odasını göstereyim oradan kendi bedeninize uygun elbise bulursunuz. Ama çok hızlı olmamız lazım. Beş dakika içinde avluya çıkmazsak ceza alabiliriz."
Ceza lafını duyan Anna'nın gözleri fal taşı gibi olmuştu. Sera'yı onayladım. Bize eliyle lavabonun olduğu yeri gösterdi.
Lavabo yatakhanenin dışında hemen soldaydı. Anna'yla lavaboya giderek hızlıca işlerimizi hallettik. Geri döndüğümüzde tüm kızlar yataklarını toplamıştı. Bir tek Anna'yla benim yatağım dağınıktı. Sanırım toplamazsak ceza yerdik. Hemen yatağa yönelerek elimle düzelttim. Anna da kendi yatağını düzelttiğinde doğrularak bize el sallayıp 'yanıma gelin' işareti yapan Sera'nın yanına gittik.
"Burası elbise odası. Cariyeler rütbelerine göre elbise giyerler. Mesela Natalia en yüksek rütbede olduğu için o beyaz giyer. Natalia'nın bir altı Kral'a hizmet eden cariyelerdir. Onlar Pembe elbise giyerler. Çamaşır, bulaşık, yemek ve bahçe işlerinden sorumlular ise sarı renk elbise giyerler."
Dedi eline kendi bedenine uygun sarı elbiseyi alarak. "Yeni gelenler ise mavi renk giyerler. Siz mavi elbise giyeceksiniz. Mavi formaların hepsi orada"
Eliyle işaret ettiği askılık baştan sona mavi elbise doluydu. Ama bu elbiselerin hepsi aynı modeldi. Hatta sarı, pembe ve mavi elbiselerin hepsinin modeli aynıydı. Yalnızca renkleri farklıydı. Hemen kendi bedenime ve boyuma uygun elbiseyi seçtim.
"Elbisenin etekleri diz kapağında olmak zorunda. O yüzden kendi boyunuza göre de seçmek zorundasınız. Natalia yanlış elbise giydiğinizi görürse ilk gün falan dinlemez cezalandırır sizi. Gözüne batmamaya ve her dediğini yapmaya çalışın."
Mavi elbisenin diz kapağıma geldiğini teyit edince hızlıca üzerime geçirdim. Anna da kendine mavi bir elbise bulmuş onu giyiniyordu.
"Ne gibi bir cezadan bahsediyorsun?"
Elbisenin arkasında ipleri vardı ve bunu tek başıma yapmam imkansızdı. O yüzden Sera hızla bana yönelerek "Dur ben yaparım" dedi ve sorduğum soruyu yanıtladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Aitsin (Tarihi aşk serisi 1)
Historical Fiction"Sana iki seçenek sunacağım" dedi kısık ve boğuk sesiyle. Bir yandan da elindeki kadehi hafifçe sağa sola sallayarak içindeki alkolle oynuyordu. Gözlerimi kaçırarak yutkundum. Ben tedirginlikle beklerken o fazlasıyla rahattı. "Ya sıradan bir cariye...