*אמבר*

49 2 0
                                    

"בסדר"  זעפתי ונשכבתי לאחור. מניאק חולה שליטה.
"ילדה טובה."
פאק. בטני התהפכה באגרסיביות, גורמת לי לקום במהירות מוגזמת.
"תנוחי" כוחניות דורשת נטפה מקולו ורק ערבלה את בטני יותר.
"אי אפשר לנוח ככה!" התרעמתי בשקט כדי לא להעיר את הילדים, אבל הקול המהפנט של קאיה נשמע במהירות, מראה כמה היא לא מפספסת כלום.
"באמת אי אפשר לנוח ככה" הודיעה בחיוך זועף והתיישבה. רק כשליאו התרחק ממני כדי למדוד לה חום הבנתי כמה קרוב הוא היה, ושמחתי שהבנתי בדילאי. הגוף שלי הגיב בהוריקן קיצוני גם ככה, ועוד קצת מתופעת הטבע ההרסנית שנקראת ליאו והייתי מכריזה על עצמי כהרוגה. "ליאו" קאיה נזפה בו, מנופפת באצבעה מול פניו בזמן שמדד את הדופק שלה.
"אתה צריך לדבר אליה יפה ולנשק אותה נשיקה של אהבת אמת, ואז היא תרגיש טוב ולא תצטרך לנוח במרפאה כמו שאתה מבקש ממנה-" ליאו קטע את רצף פטפוטיה בחיוך יפהפה. "-יש לך גומות!!" הפרעות הקשב של קאיה השתלטו, וצחוק גברי ומחוספס, סקסי למות נשמע ברקע וקבע את מותי באופן רשמי.
"איך השגת אותן?" קאיה שאלה בתמימות, עיניה השחורות מביטות בו בקנאה מהולה בהערצה. פניו של ליאו הרצינו כאילו מדובר בעניין מדיני והוא התכופף לאוזנה, לוחש לה את המתכון המומצא שלו לגומות. עיניה הוארו כשזעפתי על תקוות השווא שהוא נטע בנסיכה הקטנה.
"אתה לא יכול-" זעפתי אך חיבוק מוחץ מקאיה שזינקה עליי השתיק אותי. צחוקה העדין נשמע, מלכסן את עיניה הנוצצות. "מה הוא אמר לך?" חקרתי אותה, בוחנת אותו בחצי עין. הוא נשען אחורנית על הקיר הקרוב והביט בנו בעניין. קאיה הסתובבה אליו והוא הנהן לאישור, מה שפתח כל מחסום אפשרי שהיה למפלצת הקטנה. "הוא אמר שאם מחבקים אותך מחייכים כל כך חזק שבסוף יש גומות" אמרה לי ברצינות תהומית וחיבקה אותי בחוזקה. תכננתי לדבר איתו על זה שהילדים חושבים שאנחנו זוג ברגע שלא נהיה לידם, מה שכנראה לא יקרה בקרוב. אשקר אם אגיד שלא נהניתי מהעמדת הפנים, ושלא הסמקתי ממשפטה של קאיה ומבטו של ליאו שסרק את גופי.
"נו? יש לי גומות?" קאיה התנתקה ממני ורצה אל ליאו במהירות, עם חיוך רחב על פניה. "אממ" ליאו בחן אותה ברצינות תהומית. "יש פה ממש התחלה. אף אחד לא עשה את זה מהר כמוך" החמיא לה וסובב אותה מעט באוויר, אוסף אליו גם את אייבי שהתעוררה והביטה בהם באותה צורה שקאיה הביטה על הגומות של ליאו.
כששתי נסיכות שונות לחלוטין על הידיים שלו נפל לי האסימון שהוא מסוגל להחזיק עוד 2 כמוהן בלי בעיית מקום על זרועותיו. עורה ועיניה הבהירות של אייבי מול קאיה השחומה היה מראה מהפנט, עם עיני הכסף הסוערות ביניהן. קשר עין חזק ננעל בינינו, מהפנט אותי אל תוך עיניו שנכנסו עמוק, חקרו כל פיסה וחלק בתוכי. שברתי את קשר העין לטובת קובו שבדיוק פתח את עיניו, מביט בסקרנות במתרחש בחדר.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 31 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

נסיכת האורווה Where stories live. Discover now