"Jake hyung isimleri yazdın mı?"
"Evet Sunoo hepsi bitti. İşte buradalar."
Jake, iz koyduğu kağıda son bir kez bakarak kağıtların hepsini Sunoo'nun ellerinin arasına bıraktı.
"Hemen çekelim. Yeni oda eşlerini çok merak ediyorum." Jungwon söze atıldığında tüm üyeler onu onayladı.
"Umarım Sunghoon ile aynı odada kalırım."
Heeseung'un bunu demesiyle hem Sunghoon hem de üyeler oldukça şaşırmıştı. Şaşırmak yerine sinirlenen tek kişi Jake'ti. Yine de tek tepki vermemişti. Yumruğunu sıkmakla yetiniyordu. Gözlerini devirerek oturmuştu.
"Sunghoon benimle kalacak, öyle değil mi Sunghoon?" iki dakikadır temizlemeye uğraştığı gözlüklerini takarken konuştu Jay.
"Neden bir anda ikiniz arasında kaldım ki ben şimdi?" Sunghoon bıkkınlıkla nefesini verdi.
"Sadece ikisi arasında mı? Ben de seninle kalmak istiyorum." Sunoo da lafa daldığında Sunghoon iyice şaşırmıştı.
"Bu ne popülerlik Park Sunghoon? Hayranlarımızın kalbini çaldığın yetmiyor üyelerimizinkileri de çalıyorsun." Jungwon şakadan Sunghoon'a sitem ederken hepsi gülüşmeye devam ediyordu.
Jake ise sessizce onları dinlemeye devam ediyordu. Beraber gerçekten oldukça eğleniyorlardı.
"Hemen kurayı çekebilir miyiz? Sonuçları çok merak ediyorum da." Niki en sonunda sesini çıkardığında herkes ona dönmüştü.
"Olur, çekelim." Sunghoon kağıtların başına oturduğunda üyeler anında atlamıştı. Jake de oturduğunda nihayet kurayı çekmeye hazır hale gelmişlerdi.
Jungwon üçe kadar saydığında üyeler ellerini istedikleri kağıdın üzerine doğru hızlıca koydu.
Sunoo'nun avucunun içinde iyice karışan kağıtlar masanın üzerine dağıldığında herkes bir anda ışık hızında elini masaya atıvermişti.
Heeseung hızla uzattığı elinin yanında bir el daha hissettiğinde bakma gereği duymuştu, kiminle çakışmıştı kim bilir? Kafasını kaldırdığında elin sahibiyle göz göze geldi.
Elin sahibi Jaeyun'du.
Bu beklemediği bir şey olduğu için şaşkınlığını gizleyemeden sadece Jaeyun'a bakmakla yetinmişti.
Göz temasını bir an bile kesmeden sadece ona bakıyordu. Ona baktıkça bile kalp atışı hızlanıyor, nefesi düzensizleşiyordu.
Eli ittirildiğinde kendine gelmiş ve gözlerini Jaeyun'dan alabilmişti. Jaeyun onu hiç umursamadan elini ittirerek kağıdı almış ve kalkıp koltuğa oturmuştu. Sona kalan kağıdı alarak Heeseung da masadan kalktı.
Herkes kağıdına göz ucuyla baktı ve tepkilerini yüzüne yansıtmamaya çalıştı. Jungwon'un işaretiyle beraber kağıtlarını açarak havaya kaldırdıklarında iki kişi şoka uğramıştı. Heeseung ve Sunghoon. Jaeyun'un elindeki kağıda bakıp yazan isme inanmaya çalışıyorlardı.
Jaeyun'un elindeki kağıtta açıkça Heeseung'un ismi yazıyordu ve ikisi de buna her şeyden çok şaşırmıştı.
Diğerleri onların bu şaşkınlığına anlam veremese de bozmadan devam ederek sonuçlarını paylaştılar.
"Yeni oturma şekli Heeseung- Jake, Jay-Sunghoon, Niki-Sunoo-Jungwon olacak şekilde belirlendi, yeni oda arkadaşlarınızın tadını çıkarın!" Sunoo mutlulukla oda eşlerini açıkladıktan sonra üyelerin yeni odalarına yerleşmelerini söyleyerek hepsini oturma odasından kovmuştu.
Sunoo yenilgisini kabullenerek Niki ve Jungwon'un kollarının arasında odasına doğru yürürken Jay zaferinin omzuna elini atarak gururlu bir şekilde gülümsüyordu.
Heeseung ve Jaeyun ikilisi sessizdi. Yalnızca odalarına geçmiş ve eşyalarını yerleştirmekle yetiniyorlardı. Yatağın iki ucunda oturmuş, sırtlarını birbirlerine dönmüşlerdi. Ayrı yatakların olduğu odaya düşmemeleri tamamen planlıydı, Sunghoon tarafından.
Jaeyun kıyafetlerini dolaba yerleştirip tekrar yatağa oturdu. Tek kelime bile etmeden battaniyenin altına girdi ve üzerini tamamen kapattı.
Elindeki tek konuşma şansını da böylece kaybeden Heeseung yatmaktan başka bir çare bulamadı. Battaniyeyi kaldırıp kendisine sırtını dönmüş olan Jaeyun'a baktı. Onunla aynı yatakta uyuyacağına inanamıyordu. Yıllar sonra böyle bir şey yaşayacağını hayal bile edemezdi.
Yine de hiçbir şey yapacak yüzü olmadığı için o da arkasını Jaeyun'a döndü ve battaniyeyi üzerine örttü.
"Sunghoon'u isterken bana kalman ne acı. Çok üzgün olmalısın."
Kendisine direkt olarak söylenen ve her kelimesinden kıskançlık akan bu cümleye karşı Heeseung bir anlığına sessiz kalmakla yetindi. Ardından cevap almayacağını bilerek konuştu.
"Üzgün değilim. İyi geceler."
_________________________________________
iyi geceler demesi cok yuzsuz geldi olcemPWGWPQNWUWPRHWP