17

99 19 11
                                    


"Ya ben her şeyi batırırsam?"

"O tarz bir şey düşüneceksen bu işe hiç atılma."

"Ama bu da bir ihtimal." elindeki peçeteye burnunu silerken konuştu Heeseung.

"Biraz daha kötü düşünmeye devam edersen o ihtimali yaşatacağım sana."

"Sustum tamam."

"Ağlamayı da bırak artık. Biri odaya gelirse durumumuzu açıklayamam. Hyungumu ağlattığımı düşünmelerini istemiyorum." Sunghoon eliyle kapıyı işaret etti.

"Hyungunu ağlatan kişi sorarsa ne diyeceksin?"

"Ona bu halini gösterirsen bizim işimiz başlamadan biter."

"Bu korkunç olur."

"Şu an korkunç olan tek şey yüzün. Nasıl olur da kendine böylesine eziyet edebilirsin?"

"Benim durumuma düşünce anlarsın. Ne yapacağız şimdi?"

"Biraz düşünmeme izin ver. Ayrıca Jake ile de biraz yakınlaşmam gerek."

'Jake.' Heeseung bu ismi halen kabullenmek istemiyordu. Duyduğu bu isim özlediği o kişiye çok yabancıydı.

Aynı yüze sahip farklı biri gibiydi. Onunla ilgili her şey görmediği yılların içinde kaybolmuş ve yerine yenileri eklenmişti. Yine de Heeseung'un hisleri bir an olsun değişmeden kalan son şey olmuştu.

Şu anda istediklerinden çok daha farklı bir durumdalardı ama Heeseung bunu değiştirebileceğine inanıyordu. Yıllar önce Jaeyun onun için çabalamıştı, şimdi ise o Jaeyun için çabalayacaktı.

Düşündüğü sonun olmaması için elinden geleni yapabilirdi, bunun için Sunghoon ne derse onu yapacaktı. Jaeyun'u kendinden iyice soğutmak istemiyordu.

Tek istediği Jaeyun'un gerçekleri bilmesiydi, çektiği onca acının sebebini bilmesini istiyordu. Belki her şeyi bilse de Heeseung'u istemezdi, bu seçeneği de göz önünde bulundurup kendini alıştırması gerekiyordu.

Bir yandan Sunghoon'un hamlelerini beklerken Jaeyun'un Sunghoon'dan hoşlanmasından da korkmuyor değildi. Kafasında bunun gibi türlü türlü ihtimalleri düşünüp kendini harap ediyordu.

Bu son ağlayışı olacaktı, son kez hataları yüzünden gözyaşı dökecekti. Artık gözyaşları değil savunmaları vardı. Kendini açıklayabilecek kanıtları ve hala yok olmayan hisleri vardı.

Bu hisler için sonuna kadar çabalayacaktı. Buna Jaeyun'u her anında kendisiyle denk düşürerek  başlayacaktı.

Elini yüzünü yıkayıp bir süreliğine Jaeyun'u izlemeye karar verdi. Kendisine karşı tavırları ve söyleyeceklerine vereceği tepkileri izleyecekti.

En ufak olumlu tepkide adımını atacak ve sevgilisini geri kazanacaktı.

Eski hisler kaybolsa bile yenilerini yaratacaktı, tekrar kendini Jaeyun'a sevdirecekti.













_________________________________________

ilerletemiyorum pf hizlica gecircem artik

no more, heejake Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin