Grup aylarca onsuz geçmişken halen elinde kendisini savunacak bir kanıtı yoktu zavallı çocuğun.
"Sağlık sorunları" yalanı gerçeğe dönmüştü bu süre içerisinde. Günlerce uyumamış, yemek yiyememişti.
İftira atan kişinin de sessizde kalması onu tedirgin ediyordu. Diken üstünde yaşamaya başladığını hissediyordu.
Gündüzü ve gecesi telefonda haberleri kontrol etmekle geçiyor, grup üyeleriyle bile pek konuşmuyordu.
Gerginliğini atamadığı için etrafta öylece dolaşıyor ve çözüm yolu arıyordu. Bazen oturup ağlıyor ve bu durumun bir rüya olmasını istiyordu. Hiçbir rüya aylar sürmezdi.
Öte yandan grup konusunda işler iyiydi, onsuz yaptıkları geri dönüş oldukça başarılı olmuştu ve üyelerin popülerliği bir anda artıvermişti.
Bu olay olmasaydı o da aynı şeyleri yaşayabilirdi.
Gün boyu fanların paylaşımlarını okuyor ve bir nebze olsun içine su serpiyordu. Fanlar en ufak detaydan bile onun kalacağının anlamını çıkartan postlar atıyor ve kendini avutuyordu.
Bu da şirketin istediği bir şeydi zaten.
Ara sıra grup sayısının olduğu şeyler ekleyerek umutlandırma amaçlı bir plan yapıyordu. Üyelere onun ilgi duyduğu eşyalardan vererek unutturmama hissiyatı veriyor ve fanları sevindiriyordu.
Gerçek öyle değildi elbette.
Şu anda gruba dönmesi gün geçtikçe daha imkansız bir hal alıyordu. Üyelerle olan iletişimi de yavaş yavaş kesiliyor, kimsesi kalmıyordu.
Bu onu iyice tüketirken yanında kalan tek kişi Heeseung'tu. O ne olursa olsun gitmeyeceğine söz vermişti. Diğerleri gittiği halde o durdu ve şirkete karşı çıktı.
Onun için de korkuyordu genç adam, denilenlere uymamanın sonuçları kötü olabilirdi.
Heeseung şirkete diklenmeye devam ettikçe onun da korkusu arttı ve korktuğu şey başına geldi.
Günlerce büyük bir sessizlik oldu ve ardından şirkete çağrıldı.
Uzun zaman sonra ilk kez bu konudan söz edilmeden çağrılması ona büyük bir heyecan ve umut verdi. Aylardır hissetmediği mutluluğu hissederek hazırlandı ve şirketin yolunu tuttu.
Kapıdan adımını attığında bir çırpıda toplantı odasının yerini buldu. Yalnız olacaklarını sanıyorken tüm üyelerin orada olması onu şaşırttı.
Hepsinin yüzü asıktı. Onun yüzüne bile bakmıyorlardı. Heeseung, ona en uzak tarafta oturan kişiydi bu sefer, bu bir ilkti.
Belki bir sürpriz içindir diye düşündü genç adam. Ardından kendisine bir kağıt uzatıldı.
Sözleşmesinin bitirileceği ve gruptan atılacağına dair bir şeyler yazan bir belgeydi bu.
Üyeler tarafından da onaylanmıştı, şaşırtıcı kısım imzayı atan ilk kişinin Heeseung oluşuydu.
Başta bir inanç getiremedi, şaka olduğunun söylenmesi için diğerlerinin yüzüne korkulu ifadesiyle baktı.
Bir kişi bile onunla göz teması kurmadı ama beklemediği kişiden bir ses geldi.
"Gruba zarar vermemen adına, bunun en doğrusu olduğunu düşündük. İmzayı hemen at ki gidelim buradan, pratiğe yetişmeliyiz." Heeseung'tu bunu diyen.
Biricik hyungu onun yüzüne bile bakmadan gruptan ayrılmasını onaylayan bir belgeyi imzalamasını istiyordu.
Elleri titreyerek attı imzayı, ardından herkese teşekkür etti ve odayı terk etti.
Diğerleri de bir bir çıkarken odada kalan tek şey imzalanmış belge ve Heeseung'tu.
Son kişinin çıkış sesini duyduktan sonra bıraktı kendini. Sessizce ağlamaya başladı.
Yine ve yine birinde yara bırakmıştı.
_________________________________________
jake gelsene fice konuyu ilerletemiom