"Muhtemelen söyleyeceklerim için benden nefret edeceksin."
_________________________________________
"Bu iddiaların doğru olduğuna inanıyor olamazsınız."
"Bize aksini gösteren bir kanıt sunmuyorsun. Seni savunmamız için bir neden ver bize."
"Yıllar öncesinden bahsediliyor fakat ben böyle bir şey yapmadım."
"Ben yapmadım demek yetmiyor. Bu olay medyaya yansıdığında ne yapacağız?"
"Beni savunmalısınız. Bunca yıldır bu şirkette stajyerlik yapıyordum ve şimdi de 2 yıldır bu sektördeyim. Şu güne kadar hakkımda bir kötü söz gelmedi kulağınıza. Bana bunu yapamazsınız."
"Yapabileceğimiz bir şey yok. Zirveye çıkma şansı olan bir grubu tek kişi yüzünden mahvedemem."
Çaresiz bir şekilde yere çöktü genç adam. Kariyeri tanımadığı birinin asılsız sözleri yüzünden bitmek üzereydi.
Bir çözüm yolu bulmak için düşünüyordu sadece. Hissettiği gerginlik ve korku düşünmesini engelliyor, durumu daha da kötüleştiriyordu.
Kendini savunamıyordu, tek dediği şey "Yapmayacağımı biliyorsunuz." idi.
Ne yapıp ne ettiyse yöneticiyi bu olayı araştırmaya ikna edebilmişti. Tam kendini rahatlatacağı sırada haberlerde boylu boyunca ismini görünce yüreği ağzına geldi.
Korktuğu haber değildi ama bu haber de onun kadar kötüydü. "Sağlık sorunları" sebebiyle ara verdiğini söyleyen bir haberdi bu.
Bu, şirket tarafından ona verilen cezanın bir kısmıydı sadece. Araştırılacağı söylense de ona güvenilmiyordu.
Gruptakilerle de iletişimi birden kesilivermişti, bir kişi hariç.
Heeseung.
Stajyerlik günlerine dayanan dostlukları bugüne kadarki yakınlıklarını korumuştu. Ne olursa olsun birbirlerinin yardımına koşan ikili, bugüne kadar sorunsuz bir şekilde yaşamıştı.
Bu konuyu ona açtığında Heeseung asla inanç getirmemiş ve bunu yapanları bulacağını söyleyerek ona bir söz vermişti.
Her ne olursa olsun yanında olacağını ve masum olduğunu savunacağını söylediği için hyunguna güveniyordu.
Heeseung, ona olan üzüntüsünü sadece beraberken değil, medyaya da gösterir olmuştu. Yayınlarda ve programlardaki durgunluğu en iyi arkadaşını ne kadar özlediğini belli ediyordu.
Günde en az 10 post Heeseung ve kendisi hakkındaydı, onun yokluğunda Heeseung'un yaptığı şeylerden bahsediliyor ve onun yerine koyduğu temsili eşyaların şirinliğine bakılıyordu.
Heeseung'un programı bittiği andan itibaren beraberlerdi ama hiçbir gelişme yoktu. Günler su gibi geçerken halen masumluğu ispatlanamıyordu.
Şu anlık iftira tehdidi olayı da moladaydı ancak ne olur kimse bilemezdi. Her geçen saat biraz daha tedirgin ediyordu genç oğlanı.
Kendisiyle ilgili haberleri okurken istemsizce iyi şeyler görse de oturup ağlıyor, olacakları düşündükçe kendini yıpratıyordu.
Psikolojisi çöküntünün eşiğindeydi.
_________________________________________
ben paslanmisim
elemana isim bulamadim of