Ayrı Dünyaların İnsanları

10 3 3
                                    

Özür dilerim Meralin. Başaramadım. Sensiz yaşamayı, nefes almayı bile beceremedim. Sen olmadan soluduğum hava bile boğuyor beni. Gözlerimden akıp doğanın döngüsüne karışan sular bile acıyor bana. Öyle bir haldeyim ki; biriken sözlerinin dudaklarından çıkamadığı gibi, gelen ilham perilerini eli boş göndermiş gibi, içimde bir şey kalmamasına rağmen dolmuş da taşıyormuş gibi...

Anlatamam Meralin, anlatamam halimi sana. Anlatamam artık benim olmayan sana. Sen uzaksın, uzaklaştın hatta koptun gittin. Tutamadım seni. Hiçbir şeyi beceremediğim gibi, seni yanımda tutmayı da beceremedim. Aldılar seni benden. Henüz büyümemiş bir çocuk olan benim, şekerimi elimden aldılar. Çok ağladım Meralin, çok. Sen gittin diye, artık yoksun ve şekerimin tadını bir daha alamayacağım diye.

Artık bilmiyorum. Nereye gitsem, nerede
yahut nasıl yaşasam... Bir yığın deli sorular var kafamda. Onların yanı sıra, hepsine cevap veren tek bir sözcük var aklımda. Ölüm.

Senin için bir sakıncası yoktur umarım
Meralin. Çünkü ben çekip gidiyorum bu dünyadan. Senin olmadığın bir yere göre fazla bile barındım burada. Ruhumu özgürleştirip uzaklara açılacağım, senin acın belki diner diye. Dinmez muhtemelen ama kanayan yaram kabuk tutar belki diye.

Bizim için üzgünüm Meralin. Biz olamadığımız, bir özne olarak bile bir araya gelemediğimiz için üzgünüm. Her ne kadar acın içimi dağlasa da hala cümlelerimde senden bahsedebilmek bile yetiyor bana.

Bir gün gelir misin yanıma? Bu dünyada olmadı belki ama bir sonrakinde bir şans verir misin bana? Sabırsızlıkla bekliyor olacağım Meralin. Ben ömrüm boyu seni bekledim, biraz sonra bitireceğim bu ömrümü sana adadım. Bir sonrakileri de adamaya hazırım. Sen gelmesen bile ben seni bekleyeceğim diğer dünyalarda.

Bakarsın, sürekli dünya değiştiririm. Tekrar senin olduğun, daha doğrusu biz olabileceğimiz bir dünyaya denk gelene kadar. Umarım bu sefer başarabilirim çünkü senin hasretine dayanabileceğime emin değilim. Ölmesem bile hasretim ben sana. Aynı dünyada olup ayrı olmak daha çok koyuyor insana. Bu yüzden ayırıyorum dünyalarımızı. Ayrı dünyalarda olursak bir nedenim olacak en azından. Senden ayrı olmak için bir nedenim bile yok. Sadece olmuyor işte.

Görüşürüz, artık benim olmayan sevgilim. Ayırmaya gidiyorum dünyalarımızı. Artık ayrı dünyaların insanlarıyız.

—Nefessiz Bir Yolcu


08.08.23

Portakal'dan HikayelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin