##Bölüm 12

163 49 2
                                    

Cam dolaplar, inanılmaz aynalar, şamdanlar, vazolar, duvarlar her şey inanılmazdı. Salon kısmı acayip büyük ve Amerikan mutfağıydı. Yani mutfakla salon birleşik arada bir duvar var. Salonun bir kısmı duvar değil ful camdı. Bahçeye açılıyor. Bahçede inanılmaz güzel. Havuz ve bahçe masası. Çok güzel gerçekten. Ben ağzımın suyu akmış şekilde etrafa bakarken  biyolojik teyzenin sesiyle açık kalan ağzımı kapattım.

+ Odan üst katta Defne'cim 

Tamam der gibi başımı salladım.

Valizi alıp üst kata yöneldim. Üst katta oda ve banyo vardı. Arkamdan gelen biyolojik teyze bu kat tamamen sana ait, istemediğin sürece buraya gelmem dedi. Onu sevebilirim. Bunu deniycektim. Sonuçta bana değer vermese bu kadar şeyi neden yapsın ? Ona ilk defa gülümsedim. Ve odamın kapısını açtım. Duvarlar griyle beyaz karışımı bir renkti. Oda gayet genişti.Duvarın orta kısmında kırmızıyla pembe arası bi renkde kalın bir şerit var. Yatağın nevresimi ve halıda bu renkte. İçeride bir kapı daha var. Oda kıyafet dolabı. İnanılmaz güzel her şey. Yatağın hemen yanında ahşap kahverengi bir dolap var. Ordada ygs ye hazırlık için her dersin kitabı ve okuma kitapları var. Hemen yanında da çalışma masası ve sandalye onlarda saydam. Masanın üzerinde çalışma lambası. Ve en güzelide tavan camdan  gökyüzü görünüyor.

Bu oda hayalimdekinden çok daha fazla güzel. Balkonu bile var. O an mutlulukdan ne yapacağımı bilemediğim için teşekkür ederim deyip biyolojik teyzeye sarıldım. Sonra farkında olunca hemen bırakıp gülümsedim. Akşam yemeğinde görüşürüz Defne dedi ve odadan çıktı.Masanın üzerinde telefon vardı. Üzerinde de bir not. 

+Bu senin telefonun Defne'cim. 

Bana iphone aldığına inanamıyorum. Bu bir rüyaydı galiba. Telefonun hemen yanında duvardaki şeritle aynı renkte laptop vardı. Bir genç kızın sahip olabileceği her şey var bu odada. Ve her şey çok uyumlu çok güzel.

Brutally Handsome!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin