Elimi kalbime götürdüm. Deli gibi atıyordu. Lan bi sakin at sanki arkandan kovalayan var. Sokağı aydınlatan bir ışıkla kafamı yolun başına çevirdim. Bizim araba yenice köşeyi dönmüştü. Hızla yerimden kalkıp kapıyı açtım. İçeri fırladım ve yukarı çıktım. Hızla üzerimizi değiştirip kıyafetleri dolaba fırlattıkdan sonra yatağa atladım. Duman havlamaya başlamıştı. Ah oğlum benim sus diye fısıldadıkdan sonra yatağa girdim. Gözlerimi kapattım.Tam bu sırada teyzem odama girdi.
+Defne ? Uyudunmu ?
-...
Ses vermeyince teyzem yanıma gelip anlımı öptü. Hadi ama dostum ne ara bu kadar samimi olduk ? Ne yani hergün anlımdan öpüyormu? Of ben hangisine şaşırayım teyzemin beni öpmesine mi yoksa Bora'nın beni öpmesine mi ? Uyu kızım Defne uyu. Gözlerimi kapattım ve uyumak için kendimi sıktım. Yine alarmla gözlerimi açtım. Her zamanki rutinimde banyoya gittim sonra odaya sonra kahvaltıya.Teyzem yine yoktu. Hatice ablaya sorduğumda erken çıktı birşey söylemedi dedi. Benimde iştahım pek yoktu.Ekmeğin içine birşeyler sıkıştırıp dışarı çıktım. Kapının önünde Bora'nın arabası vardı. Hadiiii bunun ne işi var şimdi burda sabah sabah. Heycanlanmadım değil ama teyzem fark edicek bir gün Batıray bir gün bu odun. Bahtiyar abinin yanına gidip kendim gideceğimi söyledim ve Bora'nın arabasına bindim
-Günaydın sulu göz.
+Günaydın
-Aaa bana tostmu yaptın ver bakiyim.
+Ya bırak benim o
-Ya kızım iyi ver paylaşalım.
Elimden alıp ortadan ikiye böldü. Yarısını bana uzattı.Alıp yemeğe başladım. Bir tarafdan da konuşmaya çabaladım.
+ONSON BO BON GOLOYOROM DOR(insan bi ben geliyorum der)
-KOZOM SOPROZ YOPOYOM DODOM OŞTO FONO MO? (kızım süpriz yapiyim dedim fenamı ? )
Ağzımdakileri yutup tekrar konuşmaya başladım.
+Hem ben belki sana küsüm?
-Ahahahah sen bana mı ?
+Çok mu komik ?
-Evet. Yapamıyacağın şeyler söyleme
+Sen beni dün niye öptün Bora ? belki benim sevgilim var olamazmı ?
-Olamaz!
+Tamam be niye bağırıyorsun
-Ne bağırması kızım ağzımda yiyecek vardı.
+Tabi tabi.
Ekmek aralarımızı bitirmiştik.Bora arabayı çalıştırdı ve müzik açtı. ''Naughty Boy- La La La'' şarkısı çalıyordu. Elimi uzatıp biraz sesi yükselttim. Bora gülümsüyordu bugün nedenini bilmesem de çok mutlu bu velet. Direksiyonla ritim bile tutuyordu siz düşünün artık. Okula varana kadar hiç konuşmadık ama keyfimiz yerindeydi. Okula geldiğimizde arabadan indik. Bora gözlüğünü takıp yanıma geldi ve kolunu attı. Okula bu şekilde girince tabi herkes bize bakmaya başladı.
+Bora?
-Efendim?
+Herkes bize bakıyor.
-Tabi bakıcaklar kızım yanımda senin gibi bir güzellik var.
Tam okulun merdivenlerinden çıkarken herkesin bize bakması yetmiyormuş gibi karşıdan YAWRUUĞĞĞĞĞĞĞM diye koşan Levent sayesinde herkes daha fazla bakmaya başladı. Her zamanki gibi yeri öpmeyi beklerken bu sefer yeri öpen Levent oldu. Bana doğru koşarken Bora önüme geçip Levent'i ittirdi. Tabi o şapşal da yere yapıştı. Eğilip kolundan tuttum. Levent iyimisin ? Levent sinirle ayağa kalkıp Bora'ya bağırmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brutally Handsome!
Teen FictionHayatınızın her an değişebileceğini, yetimlerinde sevebileceğini, çoğu şeyin aslında bilmediğiniz gibi olabileceğini anlatan bir kitap. Okurken yeri gelip heycanlanacaksınız yeri gelip korkacaksınız yeri gelip ağlıycaksınız buna eminim. İyi okumalar...