******Denfe'nin Ağzından******
Her ne kadar beni ine kolumdan tutup dışarı fırlatmasından korksamda cesaretimi toplayıp kapının kolunu tuttum. Arkamı dönüp Batıray'a baktım.İki elinide like yapmış hadi der gibi kafasını sallayıp sırıtıyordu. Gücümü toplayıp kapıyı açtım. Yavaşca yanına yaklaştım. Allah'ım her yeri kanıyor ve uyumuş. Sen ne tür bi insansın ya. Cebimden peçee çıkarıp yavaçca kaşını silmeye başladım. Uyanmasın diye yavaş yavaş yapıyorum. Hayır yani Batıray'a saldırmakda ne demek oluyor. Sen cidden beni bu kadar çok mu seviyorsun Bora ya? Dudağını da sildim Batıray'da düşmanına vurur gibi vurmuş hayvan. Uyanmasın diye çok dikkat ediyorum. Tabi benim ne kadar yavaş yapmamı beklersiniz? Borayı uyandırdım of salak kafam!
+Ne işin var senin burda.
-Yanında olmamın nesi kötü ?
+Nesi iyi Defne! ?
Hiçbirşey söyleyemedim. Cidden benden nefretmi ediyor. Düşündükce kötü oluyorum. Of hayır şimdi olmaz şimdi akma eve gidince istersen hiç kapanma musluk gibi ak. Hayır ya ağlama salak göz! Bir anda hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. Ben niye ağlıyorum ya?! of dursana! Elimi Boranın elinin üzerine koydum. Bu sakinleşmemi sağlayabilirdi. Ama bir hışımla elini çekti ve kapıyı çarpıp çıktı gitti.
Elimi yüzüme kapatıp daha yüksek sesle ağlamaya başlamıştım ki hızla kapı açıldı. Kafamı kaldırıp bakmama fırsat bile olmadı. Dudaklarını dudaklarımda hissedebiliyorum. Diliyle dilime dokunuyor. Ayağa kalkıp ellerimi ensesin koydum. Belimden kavrayıp iyice beni kendine çekti. Yaklaşıp 1 dakika sonra yavaşca durdu. Eliyle gözlerimin altını sildi.
+Bir daha gitmeyi aklından bile geçirme Defne
Tamam demek yerine dudaklarına yaklaşıp öptüm. Belimi daha sıkı kavrayıp beni kucakladı. Allah'ım birazdan kalbim patlıycak. Ellerimi saçlarının arasında götürdüm. Beni duvara dayadı ve daha sert öpmeye başladı. Bu benim ilk öpüşmem ve sanırım bu gece bu kadarıyla bitmiycek.
Hay şom ağzıma! Hayır yani ne bok varda içeri giriyorsun ki Batıray?
Hemen Boranın kucağından indim. Borada kafasını sallayıp yere bakarak güldü. Hayır bu kadar tatlı olmak zorundamısın?
Batıray gözlerini kapatıp arkasına döndü.
+Abi pardon ya bende Defneyi öldürdünmü diye kontrol ediyim diye girmiştim. Ama görüyorum ki şey..yani her neyse içki getirdim huhuuuv! Vee birdeeeee
eliyle kapıyı gösterdi. İçeri Derya girdi. İstemsizce Deryaa diye bağırıp gidip sarıldım. Piç gülüşlerini attıkdan sonra kulağıma fısıldadı.
+Kızım sen işi pişirmişsin.
Alttan bacağını cimcirdim. Herşeyi bozmuşlardı. Ama yinede onları çok sevdiğim için moralim bozuldu diyemem. Bora koltuğa oturdu ve bağırarak.
+Eee hadi içelim o zaman!
Eliyle gel yanıma otur işareti yaptı. Bende gidip oturdum. Oturur oturmaz kolunu atıp kendine çekti. Şikayetcimiyim ? Tabikiiii hayııııııır. Şu pozisyon için nelerimi vermezdim ama şimdi gerek kalmadı işte böyleyiz. Batıray biraları açtı Derya ve benim önüme bir tane koydu. Bora'nın önüne 6 tane kendi önüne de 6 tane koydu. Şaka dimi saydım lan tam 6. Boraya dik dik bakmaya başladım. Fark edince gülümseyip işaret parmağının tersiyle burnuma dokundu. Birşey söyleyip ortamı germek istemedim. Zaten Derya da susuyordu. İçmeye başladık. Bir kaç yudumdan sonra telefonum çaldı. Arayan Hatice ablaydı. Kalkıp kapıya doğru yürüdüm. Bizimkilere sus yapıp telefonu açtım.
+Efendim Hatice abla?
Ağlıyordu.
-De..de..defne.. teyzen...
+Noldu teyzeme hatice abla?
+Alo hatice abla cevap versene
+Noldu teyzeme ?
-Ka...za..
Telefon elimden yağ gibi aktı sanki tutamadım. Bacaklarımı da hissetmedim bir an ve elim ayağım boşaldı. En yakınımda Batıray olduğu için düşmeden hemen tuttu. Telefonu yerden alıp Hatice ablayla konuşmaya başladı. Bora hemen yanıma gelip kucakladı ve koltuğa oturttu.
+İyi..yim... birşe..yim... yok... teyzem ka...ka..za yapmış bora
-Tamam canım bekle Batıray konuşuyor hemen gideriz. Müdahile etmişlerdir zaten ağlama lütfen.
Saçlarımı kulağımın arkasına çekip yanaklarıma dokunuyordu. Kendimi ne kadar zorlasamda göz kapaklarım o kadar ağırlaştı ki kendimi tutamadım.
Gözlerim kapandı. Heryer karardı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brutally Handsome!
Novela JuvenilHayatınızın her an değişebileceğini, yetimlerinde sevebileceğini, çoğu şeyin aslında bilmediğiniz gibi olabileceğini anlatan bir kitap. Okurken yeri gelip heycanlanacaksınız yeri gelip korkacaksınız yeri gelip ağlıycaksınız buna eminim. İyi okumalar...