## Bölüm 40

95 5 0
                                    

*************Defnenin ağzından**********

Gözlerimi yavaşca araladım. Sanki başımın içine fil sıçmış gibiydi. Off bu ne ağrı be!

Teyzem Bora Derya Batıray hepsi burdaydı. Muhabbetleride baya derinleşmiş hepsi kıkır kıkır gülüyor. Yavaşca doğrulup hepsine birden sitem ettim.

+Ben burda canımla cebelleşiyim siz orda kıkırdayın!

Hepsi bir tekrar gülmeye başladı. Bora yanıma gelip elimi tuttu.

-Abartma kızım uyuyorsun 2 saattir.

+Banane üzülseydin yinede!

Dİğer elimi teyzemin tuttuğunu fark edince hemen Bora'nın elini bıraktım. Teyzeme döndüm.

+Teyzecim iyimisin ? Nasıl oldu kaza ? Off bir yerinde birşey varmı ?

-Sakin ol Defne'cim. Bir şeyim yok. Köpeğe çarpmıycaz diye ağaca çarptık. Başımı vurunca bayılmış. Biraz şişlik var o kadar. Neyse ben gidip çıkışlarımızı yaptırıyim arkadaşların ve sevgilin burda zaten.

Sevgilim? Ne oha ! Bora'dan mı bahsediyor? Allah'ım nerden öğrendi ya? Off kıpkırmızı olduğumu hissedebiliyorum. Teyzem saçımı okşayarak:

-Bora söyledi utanmana gerek yok canım.

Hiçbirşey söylemedim. Teyzem odadan çıkınca yatağın üzerinde ayağa kalkıp Bora'yı yumruklamaya başladım.

+ Ya neden söyledin ya off çok utanıyorum.

Bora gülerek bacaklarımdan tuttu ve omzuna aldı. Hani bebeklerin gazını çıkarmak için yaparlar ya! Hah aynen öyle! Allahımm başım çocuğun poposunun yanında! Poposu bile mükemmel olabilirmi bi insanın ya ? Çırpınmaya başladım.

+Ya Bora teyzem gelicek şimdii bıraksana öküz napıyorsun? Ya Derya bakmasana öyle yardım et.

Deryanında ısrarıyla Bora yatağa geri bıraktı. Pis pis sırıtıyor bide öküzcük işte nolcak!

Bora Batıray'a kaşıyla bi işaret yaptı. Ne yaptı anlamadım tam. Batıray Derya 'nın elinden tutup odadan çıktılar.Bora eğilip yavaşca dudağımı öptü.

-Hadi seni hazırlayalım da çıkalım şu hastaneden.

Ya Allah'ım rüyadamıyım ya. Bu nasıl bir şey böyle. Kalbim dayanmıyacak. Dolapdan sabahki kıyafetlerimi çıkardı. Yatağa koydu.

-Al bakalım. Şu hastane kıyafetinden kurtulalım önce. Ben arkama dönüyorum bakmıyorum merak etme.

+Bak bakarsan heryerini morartırım. En ufak bi kıpırtı görmiycem.

-Tamam be. Mezaramı götürcen mübarek

+Boraaa kaşınma

-Tamam tamam şaka yaptım.

+Senin keyfin neden bu kadar yerinde?

-Teyzen biliyo artık bizi

+Eee?

-Artık geceleri gizlice değil rahatca gelebiliceksin yanıma.

+Tamam bakabilirsin. Giyindim.

-Oha ne çabuk ?

+Konuşurken giyindim hemen.

Yaklaşıp eğildi. Ayakkabımı alıp ayağıma doğru getirdi.

+Ya Bora ben giyerim.

-Sus biraz kızım ne çene var.

Ayakkabılarımı giydirdi. Sonra da elimden tutup yatakdan kaldırdı. Allah'ım bu devirde kim kimin ayakkabısını bağlar beğğğğğğğğğğ. Çok mutluyum ya. Çok huzurlu.

Bora kapıyı açtı. Kolidordan çıktığımızda teyzem de bize doğru geliyordu. Tabiii biz hala el eleyiz. Elimi çeksem mi diye düşündüm ama sonra vazgeçtim. Bu anı bozmak istemiyorum. Teyzem geldi.

+Çıkabiliriz gençler. Bahtiyar abin aşağıda Defnecim.

Tam tamam teyze diyecektim ki Bora'nın atılmasıyla sustum.

-Ayperi teyzecim ben bırakırım Defne'yi

Teyzem gülümseyerek yanağımdan öptü. Elini Bora'nın omzuna koydu.

+Tamam sana emanet Bora'cım. Geç kalmayın.

-Merak etmeyin.

Teyzem yanımızdan gittiğinde Bora'ya bakmaya başladım. Bora omuzlarını dikleştirip konuşmaya başladı.

+Siz takılın Batıray. Bizim Defne'yle işimiz var. İşimiz erken biterse görüşürüz.

-Tamam kardeşim

deyip bizden uzaklaştılar. Tekrar Bora'ya bakıp :

+Nereye ?

-Süpriz.

Hastaneden çıkıp arabaya bindik. Arabada hala el eleydik. İkimizin elide sol dizimin üzerinde duruyordu. Allah'ım ne tatlıyız. Yol boyunca Bora'yı izlediğim için nereye gittiğimizi anlayamadım. Yarım saatin sonunda Bora arabayı park etti. Allah'ım eski okuluma gelmişiz. İnanmıyorum!! Farukgilde kapıda bekliyor. Hızla arabadan inip koşarak yanlarına gittim. 3 üne birden aynı anda sarıldım ve ağlamaya başladım.

+Yağğğ çok özledimmmm.

Kızlarda ağlamaya başladı. Hem mutlulukdan gülüp hemde ağlıyordum.Buse' nin O NE BEĞĞ! diye ağzı açık konuşmasıyla kafamı Bora'ya doğru döndürmem bir oldu. Harbiden O NE BEĞĞ!

Arabadan inip kolunu arabanın üzerine koydu. Saçlarını yavaşca arkaya doğru okşadı. Her zamanki gibi pisliklik yapıp ağzımızın suyu aksın diye yere bakarak güldü ve gözlüğünü taktı. AHHH kalbim dayanmıycak bayılcam sanki. Bu çocuğu her gördüğümde ilk defa görmüş gibi oluyorum ya ölceeeeğm.

Yanımıza doğru gelmeye başladı.Asya hayvan gibi YOKSA SİİİİİZ diye bağırdı. Bora kolunu atıp evet sevgiliyiz dedi. Allah'ım şapşik ya. Beyzayla Asya hala dik dik çocuğa bakıyor tabi. İkisininde çenesini kapatıp yüzlerini bana doğru çevirdim.

+Kızım ona değil bana bakın ya. Özlemedinizmi siz beni?

Tekrar hepsi bir sarıldılar. İçeriye girip çardağa yöneldik. Herkes ağzının suyu akıyor gibi Bora'ya baktığı için Boranın koluna sıkı sıkı sarıldım ve yanıma oturttum. Böyle çocuğun kafasına falan sarılıyom üstüne çıkcam nerdeyse Allah'ım düşünün. Neyse işte oturduk sohbet ettik baya. Bora'yı çok sevdiler . İnanırmısınız Farukla bile çok iyi anlaştılar. 2 saat falan oturdukdan sonra. Kalktık. Vedalaştık. Ayrılmak istemiyordum hiç onlardan keşke onlarıda götürebilsem. Haftasonu tekrar buluşmak için sözleştik ve ayrıldık. Arabaya bindiğimizde ağzım kulaklarımdaydı. Boraya sarılıp yanağından cop diye öptüm.

+Teşekkür ederim Bora teşekkür ederim. Çok iyi geldi gerçekten.

Yol boyu yine el eleydik. Sonra Bora beni eve bıraktı. Arabadan inerken dudağına ufak bir buse kondurmayı unutmadım tabikide...

Brutally Handsome!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin