##mekan

152 38 0
                                    

***********************
Yukarıdaki fotoğraf Boraların mekanıdır.
***********************

DART DART DART DART DART! ooooof yine aptal alarm. Elime telefonu alıp hızla yatakdan doğruldum. Banyoya giderken ayağım Dumana takıldıve kendimi yeri öperken buldum. Ah sabah sabah ne güzel! yerden kalkıp Dumanın başını sevdikden sonra tekrar banyoya yöneldim. Elimi yüzümü yıkadım saçlarımı düzeltip odaya gittim okul çantamı hazılradım. Üzerimi değiştirdim ve telefonumu elime aldım. Ekranı açtığımda bir sürü mesaj gelmiş. İlk mesaj leventtendi.

KİMDEN: Yawrumal

yawwwru defne yaprağım uyan ve okulaa gell

KİME:Yawrumal

Tamam yawrumal

gülümseyip diğer mesajlara bakmaya başladım. Derya ve Beyzada günadın diye mesaj atmışlar onlarada günaydın yazdıkdan sonra aşağıya inmeye devam ettim. Bilmediğim bi numaradan mesaj gelmiş. Mesajı açtım.

KİMDEN:05************

Bugün okula gitmiyoruz. Sabah Batıray okulun önünden seni alıcak.

KİME:05*************

kimsin ?

KİMDEN: 05***********

Bora.

Ne diyeceğimi bilmiyorum. Elim ayağım titremeye başlamıştı. Okula gitmemekde noluyor ayrıca emir vermekde nereden çıktı ? Biz ne ara bu kadar samimi olduk? nereye gidicez acaba of of. Okula gitmediğimi öğrenirse teyzemin yüzüne bakamam. Hızla dumanı alıp aşağıya indim. Teyzem masaya çokdan oturmuşdu. Dumanı yemeğinin yanına bırakıp masaya oturdum.

-Günaydın teyze

+Günaydın defnecim

-İyi uyudunmu?

+Evet sen ?

-Evet

daha sonra sessizce yemeğimizi yedik. Yemeğimi bitirince sofradan kalkıp arabaya gittim. Teyzemi arabada beklemeye başladım. Kalp krizinden ölücem sanırım. Sonunda teyzemde arabaya bindi ve okula gitmeye başladık. Heycandan ve merakdan ölücem Allah'ım denizi seyretmeden ölmiyim nolur!. Ben bütün hayatım boyunca bu kadar heycanlanmamıştım be! of Bora of!

Sonunda okula geldik. Arabadan indiğimde teyzemlere el sallayıp gitmelerini bekledim. Sonrada okula yöneldim. Bora'nında dediği gibi Batıray kapıdaydı. Beni görünce elini kaldırdı. Gülümseyip yanına gittim.

+Günaydın

-Günaydın defne

+Noluyor batıray? neden okula gitmiyoruz

-Bora öyle istedi

+Bora öyle istedi diye okuldan mı kaçıcam ?

- Merak etme müzik odasında çalışma yapıcağımızı söyleyip müdürden izin aldık yani yok yazılmıycaksın

+Olsun yinede Bora ne yapmaya çalışıyor anlamadım.Ben sizi tanımıyorum bile.

- Defne bence bu anın değerini bil

+ O ne demek şimdi ?

 -İlk defa dışardan biri bizimle takılıyor demek.

Hiçbirşey söylemeden Batıray'ı takip etmeye başladım. Arabaya bindi. Siyah bir spor araba çok güzel olduğunu söylememe gerek yok tabii. Adamların lisede arabaları var yani anlatabiliyormuyum? Arabaya bindim. Elindeki siyah kumaşı bana uzattı.

Brutally Handsome!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin