##ilk gün

156 47 0
                                    

Of lanet alarm! Bu kadar iğrenç olmak zorundamısın? Gözlerim kapalı telefona uzandım ve alarmı kapatmak için adeta bir savaş verdim. Gözlerimide geri kapatıp tekrar uyumaya başladım. Ama Duman buna izin vermedi. Bu köpeğin benden akıllı olduğu kesin. Yüzümü yalamaya başladı. Kalk kızım defne bugün okulda ilk günün der gibi. Bu aklıma dank ettğinde hızla yatakdan fırlayıp banyoya koştum .Dumanda arkamdan koşuyor tabii. Banyoya girdim. Dumanı dışarı çıkarıp sen burada bekle bakalım deyip kapıyı kapattım. Hemen elimi yüzümü yıkadım.Ve adeta bir çita gibi odaya koştum. Şaka şaka durduk yere yalan söyleyip günaha girmiyim şimdi. Yani kaplumbağa değilde kedi! evet kedi gibi. Ne hızlı ne yavaş. Neyse  dolabı açtım. İhtiyacım olan her şey vardı. Düzleştirici maşa tost makinası bile vardı. Bir kız daha başka ne isterki ? ama ondan önce duş çok iyi gelir herhalde. Hemen duşa girdim. Hızla duşumu alıp bornozuma sarındım.

Saç kurutma makinasını çıkartıp saçlarımı kuruladım. Daha sonra tost makinasını çıkartıp saçlarıma tost yaptım. Diğer dolabı açtığımda makyaj malzemeleri vardı. Bu teyzem genç kızın halinden anlıyor gerçekten. Her zamanki gibi hafif fondaten rimel ve bordo ruj. Hiç şaşmam. Daha sonra odaya koştum. Duman hala kapının önündeydi oda benimle bir  koşup duruyor. Şimdi takılıp düşcem ya hadi bakalım hayırlısı !  Telefona baktım saat 7.30 hemen bir hışımla giysi odasına girdim tabi Dumanda arkamdan girdiği için bir saat yalvar yakar onu çıkardım. Kapıyı kapattım hemen okul eteğini giydim.

Dizlerimden biraz daha aşağıya kadar siyah çorapları çektim. Eteğim kısaydı ama güzeldi. Üzerime okul gömleğini giyip kıravatımı taktım. Altıma siyah conversleri giydim. Okul çantama birkaç defter ve kalem attıkdan sonra Dumanıda alıp aşağıya koştum. Teyzem masada beni bekliyordu.Beni baştan sona süzdü.

+ Günaydın defnecim saçların çok güzel olmuş. 

-Tteşekkür ederim teyze sayende 

+ Biraz hızlı yapalım kahvaltımızı bahtiyar bizi bekliyor. 

Hızlıca kahvaltımızı yaptık. Daha sonra dumanı cop cop öptüm köpeğin beni seveceği varsada artık sevmez garanti! Teyzemin sesiyle dışarı fırladım

Brutally Handsome!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin