##Boranın ağzından

170 42 8
                                    

Kafamı kaldırmamla karşımda Defne'yi görmem bir oldu. Onun burda ne işi var ? Kafamı geri çevirip olan sinirimle Batıray'a baktım. Bunu neden yaptı bilmiyorum ama çok sinirlerim bozuldu. Beni o halde Defne'ye gösterdi. Sinirden hızlı haraket ediyordum. Hızla ayağa kalkıp masadan arabanın anahtarını aldım. Defneye uzanıp kolundan tuttum ve dışarı çıkardım.

+Senin burda ne işin var ?!

- Batıray getirdi

+ Bu gördü.....

- birine söylersem beni öldürürsün anladım Bora! Bin kere söylemene gerek yok!

+ Bidaha seni burda görmiyim

- Saatlerdir senin için burda bekliyorum okula bile gitmedim karşılığı bumu ya ?

Sesi titriyordu. Biraz daha devam etsem ağlıycakdı o yüzden sesimi alçaltıp konuşmaya devam ettim.

+ Beklemeseydin Defne.

Sustu hiçbir şey söylemiyor.Niye sustu ya bu şimdi.Susan kadından korkacaksın arkadaş! Gözünden bir kaç damla yaş akmaya başlayınca nasıl bir hayvanlık yaptığımı fark edip kendime geldim.
Koluna dokunmak için uzandım. Ama izin vermedi.

+ Defne özür... 

Sözümü bitirmemi beklemeden koşmaya başladı. Arkasından gitmedim. Toparlanmaya ihtiyacım var. Hayvanlık yaptım evet ama kendime göre prensiplerim var ve o bunları çiğnedi. Geri mekana dönüp içeri girdim. Batıray bana doğru dönüp konuşmaya basladı.

+Defne nerde Bora?

-Gitti.

+Ne demek gitti lan !? Nereye gitti?

- Ne biliyim oğlum sinirlenip gitti işte.

+Lan mal ben gelirken Defne'nin gözlerini bağladım. O kız yolu bilmiyor.

-Hasss..

Olan hızımla dışarı fırladım ve bağırmaya başladım. Defne ? Defne nerdesin defneee ses ver?
Batıray'larda arkamdan çıkmıştı. Birilerini aramak için elimi cebime attım. Telefonum yok. Hass onudamı düşürdüm. Tekrar bağırmaya başladım Defneee ? Benimle beraber arkamdan gelen Batıray'larda bağırıyordu. Onlara dönüp dağılalım dedim.
Hay Allah'ım bi insan 5 dakika içinde ne kadar hızlı kosabilirki?
Ona birşey olursa kendimi asla affetmem! Salak kafam salak!
Bağırmak işe yaramıyordu. Doğru yola girmezse kesin kaybolur. Bu orman çok büyük. Hızla yürümeye devam ettim. İşe yaramıyacağını bile bile bağırmaya devam ettim. Çalıların arasında gördüğüm elle hızla koşmaya başladım. Defne bu! Allah'ım başı kanıyor!. Defne ? Defne noldu sana? Defne uyan yalvarırım. Batıray'ın sesi geldiginde göz yaşlarıma engel olmak için kendimi zorlayarak bağırdım Batıray burda buraya gel! 5-10 saniye sonra Batıray yanıma geldi. Ve bağırmaya başladı.

+Ne bekliyorsun oğlum kaldır kızı arabay götürelim çabuk. Bora kızın kafası kanıyor oğlum kalksana. Bora ? Bora oğlum bir şey söyle lan.!!!!!!

Batıray'ı duyuyorum ama hiçbir şey yapamıyorum. Vücudum kilitlendi galiba. Batıray beni itip Defne'yi kucakladı. Hızla arabaya doğru koşmaya başladı. Benim yüzümden Defne'ye bir sey olursa  Kendimi asla affetmem. 1-2 dakika sonra Özde koşarak yanıma geldi. Koluma girip beni kaldırdı. Hala haraket edemiyordum. Bedenim kilitlenmişti sanki tıpkı kalbim gibi...

Brutally Handsome!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin