Acı çekiceğimi bile bile neden bana bunları anlattırıyor derdi ne bu hocanın? Bacaklarımın titremesini durduramıyorum.Acaba kendimi yere atıp bayıldı taklidimi yapsam ? Off neyden çekiniyorsun kızım ya bi sakin! Derin bir nefes alıp söze başladım.
+Aslında yetimhaneler hikayelerde olduğu kadar da kötü yerler degil. Yetimhanedeki herhangi biri beni bir kez olsun incitmedi. Sadece yetimhamede herşeyin azıyla yetinmek zorunda kalıyorsunuz. Carşı izni gibi şeylerinizde olmuyor sadece okul takımındaysanız antrenmnlar icin yetimhaneye geç kalabilirsiniz. Biraz hapishane hayatı gibi ama en azından başımızı yastıga güvenle koyuyoruz tek eksigimiz yalnızlığımız. Anne baba yokluğu. Biz yetimhanede şehirlere sığmayacak acıları küçücük yaşlarda küçücük kalplerimize sığdırıyoruz. Yetimhanede yaşamış olduğumu söylemekden çekinmiyorum. Çünkü oraya gitmek bizim tercihimiz değildi. Annesiz babasız olmak bizim suçumuz değil yada terk edilmiş olmak. Siz istediğiniz kadar güçlü olun bi babanın sizi koruması bambaşka bir şey olsa gerek. Benim ciğerim yandı acıdan, beni sebepsiz yere küçücük bebekken terk edenlerin sökülsün istiyorum.
Yetimhaneye bırakıldığımda sadece 3 yaşındaydım. Düşünsenize 3 yaşında annesiz ve babasız bir bebek. Düştüğünüzde kimse sizi kaldırmıyor. Yada anne diye ağlayabilecek bi omzunuz olmuyor.şu anda şurda karşımda annem olsa ona soracağım tek soru şu olurdu.
Ölümle bu kadar iç içe olduğumu bilseydin yine de doğururmuydun beni ?
Büyüdükce her şeyi öğreniyorsunuz. Tek başınıza. Kimse olmuyor ve kimsenin olmasına da ihtiyaç duymuyorsunuz. Çünkü bu yaşa kadar tek başınıza geldiniz. Bu büyük bir başarı. Çünkü herkes bu başarıyı elde edemez. Çoğu kişi yolun yarısında hayatına son verir yada göz yaşlarında boğulur.
Göz yaşı demişken benim gözümde göz yaşları belli olmasın diye yağmurda yürüyen herkes bir deniz kızıdır. Kısaca söylemek gerekirse ben bir deniz kızıyım.
Başımı kaldırıp sınıfa baktığımda birkaç kişi ağlıyordu. Herkes alkışlamaya başladı. Gülümsemek için tebessüm edecekken duyduğum sözle kalbime ok saplandı. Ortadan 3. Sırada oturan esmer kız:
-Gelir gelmez kendini acındırmasan olmazdı zaten yetimhane güzeli!
Ne diyeceğimi bilmiyordum. Biraz daha burada kalırsam herkesin önünde ağlıycam. Hızla sınıfdan çıktım ve koşmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brutally Handsome!
Novela JuvenilHayatınızın her an değişebileceğini, yetimlerinde sevebileceğini, çoğu şeyin aslında bilmediğiniz gibi olabileceğini anlatan bir kitap. Okurken yeri gelip heycanlanacaksınız yeri gelip korkacaksınız yeri gelip ağlıycaksınız buna eminim. İyi okumalar...