##Bölüm 19

154 38 0
                                    

Sınıfa baktıktan sonra kızın biri arkada elini salladı

+ Defne burası boş.

Gidip yanına oturdum. Siyah saçlı bakımlı ve güzel bir kız. Bana baktı gülümsedi ve elini uzattı merhaba ben Beyza. Önümüzde oturanlarda arkasına döndü ve sırayla ellerini uzattılar. Beyzanın önünde oturan sarı saçlı kız elini uzattı ve merhaba ben Derya diye gülümsedi. Elimi uzatıp sıktım merhaba dedim.  Daha sonra Derya'nın yanında oturan erkekde arkasına dönüp elini uzattı merhaba bende Levent. Hepsi çok sıcak kanlıya benziyorlar. Sınıfdaki herkes bana bakıp fısıldaşıyor. Gerçi bu durumu pek yadırgamamam gerekli sanırım. Sonuçta sınıfa yeni biri gelse bende yanımdakilerle hemen fısıldaşırdım.  Bir ara başımı sağa doğru çevirdiğimde birinin bana dik dik baktığını fark ettim. Kumral dağınık saçları ve açık mavi gözleri var. Aşırı yakışıklı.

 Bu neee yaaaağ.Bir saniye düşen dibimi topliyim. 

Ona baktığımı fark edince başımı çevirip tekrar önüme bakmaya başladım. Gerçekten hayatımda gördüğüm en yakışıklı çocuk. Ama tabikide sevgilisi vardır. Ama sevgilisi olsa bana niye baksın ? sahi bana niye dik dik bakıyordu ? hadi kızım Defne kafayı mı yedin yakışıklı olabilir etkilenme hemen. Sınıfa yeni biri gelse sen bakmazmısın ? kendi kendime konuşmakdan hocanın bana seslendiğini fark etmemişim bile. Yanımdaki Beyza'nın dürtmesiyle kendime geldim. Defne hoca seni tahtaya çağırıyor. Tahtaya çıkmak mı ? kendimi ateşte yaksam daha iyiydi.

Daha fazla rezil olmadan kalkıp tahtaya çıktım. Nedensizce üzerime bir karamsarlık çökmüştü kendimi o kadar kırgın hissediyordum ki. Biri dokunsa ağlıycaktım. İlk defa böyle bir duyguyu yaşıyorum. Edebiyat hocası söze girdi. 

+Defnecim çok zor bir hayatın olmuş ama ona rağmen nerdeyse buradaki bütün öğrencilerden notların daha yüksek. Bunun hakkında konuşmanı istiyorum. Ayrıca ailen burada olsa ne söylemek isterdin ? içindekileri bilmek istiyorum.

Temelli bacaklarım titremeye başlamıştı.


Brutally Handsome!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin