##saray yavrusu

172 52 1
                                    

Giyisi odasına doğru yöneldim. Elbiseler bir yerde. Ceketler bir yerde pantalonlar tişörtler kazaklar ayakkabılar. Herşey tek tek ayrılmış ve özenle koyulmuş. Saatler bile... Takı dolabını anlatmaya kelimeler yetmez. Gerçekten her şey muhteşem.Hayranlığımı gizlemeye çalışırken odanın kapısı çaldı buyurun diye seslendim sakince. Hatice abla elinde bi tepsiyle içeri girdi.

+ Acıkmışsındır sana tost ve portakal suyu getirdim. 

Çok tatlı bi kadına benziyordu. Gülümsedim teşekkür ederim Hatice abla deyip elinden tepsiyi aldım. Gülümsedi ve odadan çıktı. Gerçekten çok acıkmıştım. Çalışma masasına oturup yemeye başladım. Telefonu açtım telefonun içinde bi not daha vardı. Biyolojik teyzenin numarası. Hatice ablanın numarası. Ve anneannemin numarası. Benim bir anneannem mi varmış ? hadi ama bi günde bu kadar fazla şeyi kaldıramam. Notu bir kenara bırakıp telefonu açtım.

Çok güzeldi çok. Numaraları kaydettim. Sonra telefonumu alıp aşağıya indim. Aşağıya indiğimde biyolojik teyze bahçede oturuyordu. Yanına gidip oturdum. Telefonu çıkardım. Yanağımı yanağına koydum ve fotoğrafımızı çektim. Biyolojik teyze gülerek napıyosun defnecim dedi. Duvar kağıdı boş kalsın istemedim diye cevap verdim. Gülümseyerek saçlarımı okşadı. Yutkundum ve konuşmaya başladım. Benim için çok zordu ama lafa girdim en sonunda.

+Herşey için teşekkür ederim teyze. Beni o sefaletten yalnızlıkdan kurtardığın için.

 Ona ilk defa teyze dedim. Aslında fena bi duygu değil. Teyzemin gözleri doldu. Sarıldı. İlk defa birinin bana bu kadar sıkı sarıldığını hissettim. İlk defa bu kadar güvende hissettim.Tam da bu sırada kapı çaldı.

Brutally Handsome!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin