##Bölüm 11

192 51 1
                                    

Yurda döndüğümde ''biyolojik teyze'' beni bekliyordu.Beni görünce kalkıp yanıma geldi.

+Benimle geliyorsun dimi Defne? 

Diye sordu evet cevabını beklediği kesindi. Gözleri parlıyordu. Beni neden bu kadar önemsiyordu ? Hayatından vazgeçicek kadar ? Evet şeklinde başımı sallayıp odaya çıktım. Eşyalarımı topladım Ayla hocayla vedalaştıkdan sonra 1 hafta sonra görüşmek üzere diye imalı konuşmamı yapmayı unutmadım.


Ayla hoca kolumdan tutup. Konuştuklarımızı unutma her şey geleceğin için deyip yanağımdan öptü. Tamam şeklinde başımı sallayıp biyolojik teyzeye baktım. Kolunu omzuma atıp gel hayatım arabam hemen şurda. Hızla kolunu çekmesini sağladıkdan sonra biraz arama mesafe koydum. Bi gariplik var gibi hissediyorum.Ben her şeyi hissederim. Neyse daha fazla karamsarlaşmadan valizi bagaja koyup arka koltuğa oturdum. Arabaya bindiğimizde öne binseydin diye seslendi biyolojik teyze. Burası iyi diye cevap verdim. Arabayı sürerken şarkı mırıldanıyordu. Neşesi yerindeydi.Yolu izledim.Yeni hayat yolumdu beklide bu.

Bundan sonra ki ömrüm belki buralarda geçerdi.Kim bilir belki de severim biyolojik teyzeyi.Biraz ön yargılıyım sanırım ama yaşadıklarımın yanında bu öfkem ve soğukluğum hiçbirşey kalır. Arabayı garaja yavaşca yerleştirirken kafamı çıkartıp eve baktım. Ev baya büyükdü. Müstakil bahçeli içden merdivenli bir ev. Dışı çok güzel görünüyordu. İçininde mükemmel olduğuna bahse girerim. Arabadan indik. Valizimi aldım. Yürürken yine elini omzuma koydu bu sefer hiçbirşey yapmadım. Kapıya yaklaştığımızda yaklaşık 25-30 yaşları arasında esmer uzun bir kadın kapıyı açtı.

+ Hoşgeldiniz Ayperi hanım. 

-Hoşbulduk.

 İçeri girdik. İnanılmaz güzeldi. Sarayın küçültülmüş hali.Bir kafeyle nasıl bu kadar zengin olabildi bu kadını. Cidden bazı şeylerden çok şüpheleniyorum.

Brutally Handsome!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin