Bora ayağa kalktı ve bana döndü.
+Hadi gel yürüyelim.
-Tamam
Ayağa kalktım.Ve Bora'yla beraber mekandan çıktık. Ormanın içine doğru yürümeye başladık.Yutkunup merak ettiğim soruyu sordum.
+Bora biz neyiz ?
-Nasıl neyiz ?
+Baya arkadaşmı kardeşmi yoksa...of boşver
-Zamanla belli olucak her şey.
+Beni kıskanıyormusun ?
-Şşş defne..
Parmağıyla dudağımı kapattı. Anlımı öptü.
+Sen benim Hatunumsun defe.
Ne diyceğimi bilmiyordum. Sırıtmamak için alt dudağımı ıstırdım. Gülümseyip önüne döndü. Tekrar yürümeye başladık. Biraz daha yürüdükden sonra önümüze bir çınar ağacı çıktı. Çok büyük ve güzeldi. Cebinden bir falçata çıkardı.
+Ya Bora napıyorsun ? Onu bana saplamıycaksın herhalde dimi ? Bak konuşarak halledebiliriz yapma.
-Ahahhaah off Defne saçmalamayı kesermisin. Bak gel ne göstericem. Şu ağacın gövdesine bakarmısın.Hayatım boyunca bu ağaca kendimden başkasının ismini yazmadım ve yazmıyacaktım. Ama sen farklısın hayatıma girdiğin ilk günden beri seni ne zaman görsem hmm.. nasıl derler? içim içime sığmıyo yani konuşturma kızım beni alışık değilim ben böyle şeylere. Hayatım boyunca sex dışında ilişki yaşadığım tek insansın elini tuttuğum tek insan. Umarım ilkim olduğun gibi sonumda sen olursun. Off ne konuşturdun beni be defne.
Ağlamaya başladım. Mutlulukdan ne yapacağımı bilmiyordum.
-Defne neden ağlıyorsun güzelim ? kızım ağlamasana bak şimdi sümüğün çıkcak yanımda peçete yok.
+Off güldürmesene şapşal
-Ağlama kızım sende üzülüceğin bir şey söylemedim ki
+Ya sersem ben mutlulukdan ağlıyorum.
Kollarımı Bora'ya dolayıp sımsıkı sarıldım. O kadar çok sıktım ki yere düşüp ölse şaşırmazdım. Hayatımda ilk defa nefes aldığımı bu kadar iyi hissediyorum. İyiki nefes alıyorum diyorum.Acaba Bora'yı hakedicek naptım ? Ne ara olaylar gelişti bilmiyorum daha dün bir bugün iki. İlk görüşde aşk galiba bizimkisi yani aşk evet.Cebinden çıkardığı falçatayla Bora isminin altına kocaman Defne yazdı.Bir elini belime koydu.
+Ee napmak istersin ?
-Bilmem napsakki ?
+Hmm aslında benim bir fikrim var.
-Neymiş ?
+Gel bakalım küçük hanım. Gidince görürsün.
Geri mekanın önüne gidip arabaya bindik.
+Hmm şimdi bir bakalım. Saat 11 olmuş. Okuldan 4 de çıktığımıza göre 5 saatimiz var. Hadi bakalım Defne hanım. Şimdiye kadar sana yaptığım boklukları tek tek ödiycem.
İstemsizce güldüm. Onunda hoşuna gitmiş olucak ki oda güldü. Arabada elime kumandayı alıp şarkı seçmeye başladım. ''Ayşe Hatun Önal-Çak bir selam'' şarkısına gelince bora bu dursun dedi. OO neşen yerinde bakıyorum da deyip güldüm. Sayende deyip burnuma dokundu işaret parmağının arkasıyla. Şarkıyı söylemeye başladık
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brutally Handsome!
Fiksi RemajaHayatınızın her an değişebileceğini, yetimlerinde sevebileceğini, çoğu şeyin aslında bilmediğiniz gibi olabileceğini anlatan bir kitap. Okurken yeri gelip heycanlanacaksınız yeri gelip korkacaksınız yeri gelip ağlıycaksınız buna eminim. İyi okumalar...