Ayla müdürüm tekrar seslendi.
+Defne ?
Zar zor yutkunarak cevap verdim.
-Benim teyzem yok.
Arkamı dönüp koşmaya başladım. Arkamdan bağırsalar da bütün bağırışlar sahteydi durmayacağımı biliyorlardı. Bahçeye çıktım. Tek çarem ağaçtı. Sonuçta birini ararken kimsenin aklına yukarı bakmak gelmezdi. Hızla ağaca tırmandım. 1-2 dakika sonra sesler yükselmeye başladı.
+ Defne? Defne nerdesin? seni istemezsen zorla teyzene vermem bitanem saklanmayı kes bizden.
Bu sözün üzerine biraz rahatlamıştım.
-Söz mü?
diye bağırdım istemsizce. Ayla müdürüm yumuşak sesiyle
+Söz güzelim in aşağıya
diye yanıtladı istemsiz sorumu. Biraz rahatlamıştım. Ve ağaçtan indim. ''Biyolojik teyze'' ağlıyordu. Ayla müdürüm konuşmaya başladı.
-Bak defnecim seni çok seviyorum. İstemezsen gitmek zorunda değilsin. Ama benim için teyzeni bir dinlemeni istiyorum.
Hayır yani konuşacak ne vardı ki? kendi kendime konuşurken kendimi müdürün odasında ''biyolojik teyzeyle'' baş başa buldum. Saçlarıma dokunmak için elini uzattı ve olan gücümle elini ittirdim.
+Sakın sakın bana dokunma.
Hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.Belki biraz çocukda davranıyordum ama çekdiğim acıların yanında bu öfkem hiçbirşey. Sonuçta o kepçeyle hiç aşcıdan dayak yemedi. Yemek çaldığı için dışarıda yatmadı. Sabah geç uyandığı için dayak yemedi!
+Defne ben Almanya'daydım. Burada olduğunu duyunca her şeyimi satıp buraya geldim. Ben sana küçüklükden beri kartpostal yolladım her yılbaşında ve doğum günlerinde. Anneni ne zaman arasam iyi dedi. En son babandan duydum burada olduğunu. Onlara nasıl kızgınım anlatamam sana. Defne ben sana çok güzel bi gelecek sağlayabilirim. Haberim olsaydı seni burada 1 dakika bile yaşatmazdım. Ben seni kendi kızım olarak görüyorum. Bana kapılarını kapatma yalvarırım.
Ne diyceğimi bilmiyorum bu sözler karşısında ne denir?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brutally Handsome!
Teen FictionHayatınızın her an değişebileceğini, yetimlerinde sevebileceğini, çoğu şeyin aslında bilmediğiniz gibi olabileceğini anlatan bir kitap. Okurken yeri gelip heycanlanacaksınız yeri gelip korkacaksınız yeri gelip ağlıycaksınız buna eminim. İyi okumalar...