! Ważne !

2.3K 54 7
                                    


Hej, dziś niestety nie przychodzę z rozdziałem.

Mam kilka informacji, które chciałam bym wam przekazać.

Po pierwsze, dziękuje za 1K wyświetleń pod moją książką ,,Who are you?'', nigdy nie sądziłam, że kiedyś napisze książkę, a jednak napisałam. Chodź niektóre książki na wattpadzie mają na pewno więcej wyświetleń i gwiazdek, to ja cieszę się z tego co mam. Jak mogliście zobaczyć nie pisałam pod rozdziałami żebyście zostawiali gwiazdki, MOIM zdaniem jest to po prostu przereklamowane, jak komuś się spodoba rozdział to po prostu ją zostawi. Jednak chciałam bym wam podziękować, że po mimo, że was nie prosiłam to i tak je zostawialiście. Jedyne o co was proszę to komentarze, komentujcie jeżeli wam się coś podoba lub nie, albo jak macie jakiś pomysł lub teorie. Przyjmę wszystko na klatę.

Po drugie, kocham czytać wasze komentarze "kiedy kolejny rozdział?", jak widzę taki komentarz od razu mój dzień staje się lepszy, pomimo, że są w małej ilości to dziękuje wam.

Po trzecie, rozdziały będą raczej wpadać w piątki, soboty i niedziele, ponieważ też mam szkołę i po prostu w tygodniu nie mam czasu. 

Jeszcze raz bardzo wam dziękuje, bo to wszystko dzięki wam💖.

Chciałam bym podziękować jeszcze mojej besti, która zatrzymała się chyba na szóstym rozdziale. Za to, że mnie wspierała i pomagała w podjęciu jakiś trudnych decyzji do książki. Wiem, że masz mnie dosyć po niektórych głosówkach i pomysłach 😁.

Kocham cię, @azaliamickiewicz😘

( wpadajcie do niej bo ma super książkę, która jest w trakcie pisania )

Jeszcze raz, bardzo wam dziękuje, bez was by mi się nie udało.

Co do błędów w książce, to postaram się zrobić korektę po zakończeniu książki i bardzo za nie przepraszam😀.

Alexa.

Who are you? #1Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz