11. Bölüm: Profesyonel Olmalı

39 3 0
                                    

Ertesi günün akşamı Yue Fei, Gu Wei'nin ona bahsettiği eve gitti.

Oraya vardığında, Tang Yue'nin kapıyı açması için ona verdiği kodu girdi ve içerideki Chen Teyze'ye bir bakış attı.

Chen Teyze onu sıcak bir şekilde karşıladı, "Bay Yue, hoş geldiniz."

Yue Fei biraz şaşırmıştı, "Chen Teyze, buraya geldiğine göre Nanwan Xiang bölgesindeki eve ne olacak?"

Chen Teyze: "Burada olduğunuza göre orada kalmama gerek yok değil mi? Buraya sizin için yemek yapmaya geldim."

Yue Fei: "Peki ya Bay Gu ne olacak?"

Chen Teyze: "Bay Gu asla evde yemek yemez."

Yue Fei şaşırmıştı: "Demek öyle."

"Sekreter Tang ilk gün bana Bay Gu için yemek pişirmeme gerek olmadığını söylemişti. Sanırım Bay Gu, eve gelmeden önce ortaklarıyla beraber yemek yiyor," diyerek açıkladı Chen Teyze.

Yue Fei başını salladı ama Gu Wei'nin bu davranışı gerçekten de onu şaşırtmıştı.

Belli ki Chen Teyze ona özel olarak yemek yapması için işe alınmıştı.

Gu Wei kesinlikle Gu ailesinin varisi olmayı hak ediyordu; adam Yue Fei'nin bile gözden kaçırmış olabileceği küçük ayrıntılara çok dikkat ediyordu.

Zengin CEO'ların herkesin gönlünde taht kurmuş olmasının sebebi bu olabilir miydi? Önceki patronlarını düşündü de, sadece emeğinden faydalanmanın peşindelerdi. Böyle insanların şirketlerinin büyüyememiş olmasına şaşmamalıydı.

Kısa bir süre içinde, Yue Fei zihninde sayısız drama senaryosu yazmıştı.

Görünüşe göre bu hafta sonu olan yemeğe iyi hazırlanmalıydı.

Yemeğini yedikten sonra Yue Fei odasına döndü ve Tang Yue'ye bir mesaj gönderdi: Sekreter Tang, lütfen bana Bay Gu'nun alışkanlıkları, kişisel tercihleri ​​vb. hakkındaki bilgileri gönderebilir misiniz? Hafta sonu gideceğim yemeğe kadar iyice hazırlanmak istiyorum.

Yue Fei'nin mesajı geldiğinde Tang Yue, Gu Wei ile birlikteydi ve patronuyla bir iş yemeğine katılmıştı.

Tang Yue anında Gu Wei'ye haber verdi, "Başkan Gu, Bay Yue hafta sonu gideceğiniz yemekten önce sizin hakkınızda bilgi edinmek istiyor."

Gu Wei ona baktı ve kayıtsızca, "Mn, gönder bakalım," dedi.

Talimatları aldıktan sonra, Tang Yue minik kalp ağrısına katlandı ve Gu Wei'nin yıllar içinde kazandığı alışkanlıklarının ve tercihlerinin bir özetini Yue Fei'ye gönderdi. Yıllarca uğraşıp yarattığı koleksiyonu bir anda Yue Fei'nin eline geçiyordu.

E-postayı aldıktan sonra Yue Fei hemen ders kitabını bıraktı ve dosyayı okumaya başladı.

...Sütsüz ve şekersiz kahve, bal yok, domates yok, ejder meyvesi yok...

Yue Fei her sayfayı şaşırarak okuyordu.

İkinci sayfaya geçti ama hala bitmemişti. Daha fazlası mı vardı?

Üçüncü sayfayı okuduktan sonra ilk sayfalarda yazılanları çoktan unutmuştu...

O sırada Tang Yue başka bir mesaj gönderdi ve Yue Fei mesaja bakmak için az önce okuduğu dosyadan çıktı.

Tang Yue: Bay Gu'nun bilgilerinize aşina olabilmesi için lütfen bu anketi doldurun.

Yue Fei hızlıca bir göz attı, çoğunlukla hobileri, fobileri, alışkanlıkları ve sevmediği şeyler ile ilgiliydi.

I Got Bitten After Transmigrating into a Pseudo-Beta [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin