52. Bölüm: Haber

27 4 0
                                    

Hâlâ farklılaşma döneminde olduğu için balayı gezisi erken bitmesine rağmen Yue Fei okula geri dönmemiş ve tatilin geri kalanını Nanwan Xiang bölgesinde geçirmeyi planlamıştı.

Ancak evdeki günlerinin rahat geçtiği de pek söylenemezdi. Tatil günlerinde çok fazla ders çalışmasının yanı sıra, Yue ailesinin ebeveynleri de Gu ailesinin işlerini sormak için aramışlardı ama Yue Fei onların sorularına üstünkörü cevaplar vermişti.

Ara sıra telefonunda son dakika haberlerinin bildirimlerini alıyordu ancak Gu Wei'ye inandığı için Yue Fei, bu olayın Gu Grubuna geri dönüşü olmayan bir darbe indirmeyeceğinden emindi. Bu yüzden haberleri umursamıyordu.

Gu Wei, evde sıkılırsa şirkete birlikte gidebileceklerini söylemişti ama Yue Fei bunu reddetmişti.

Çünkü Gu Wei ile beraber olursa, kesinlikle dersine konsantre olamazdı. Bursu kazanabilmek için gelebilecek tüm ayartmalara karşı direnmesi gerekiyordu.

O gün her zamanki gibi Gu Wei şirkete gittikten sonra Yue Fei ikinci kattaki çalışma odasına gidip ders çalışmayı planlıyordu. Tam televizyonu kapatıp merdivenlere yönelecekti ki, aniden yanlış bir tuşa bastı ve değişen kanalda kendi adını duydu.

"Oğlum Gu Wei'nin eşi bir beta. Adı Yue Fei ve üniversitede öğrenci. Onların evliliklerini kabul etmiş olmam, betalara karşı önyargılı olmadığımın bir kanıtı değil midir? O gün anlık bir dil sürçmesinin kurbanı olmuştu. Asıl niyetimizi çalışanlarımızın anlamasını istiyorum ki, kazadaki her kim olursa olsun; alfa, omega, beta fark etmez, biz bu meseleyi oldukça ciddiye alıyoruz..."

Aniden, televizyon ekranı sinyalin kesildiğini gösterdi ve bir dakika sonra sinyal normale döndü, ama artık ekranda basın toplantısı düzenleyen Gu Tiansheng yoktu.

Yue Fei gözlerini kırpıştırdı ve bir süre nasıl tepki vereceğini bilemedi. O ve Gu Wei'nin evliliği az önce televizyonda...tüm dünyaya açıklanmış mıydı?

Masanın üzerindeki telefonu yüksek sesle çaldı ve Yue Fei kimin aradığına bakmadan yanıt verdi.

"Televizyonu bir süre açma..."

Gu Wei cümlesini bitiremeden Yue Fei onun sözünü kesti, "Gördüm. Baban az önce evliliğimizi tüm kamuoyuna duyurdu."

"..." Gu Wei bir müddet duraksadı, "Sorun yok, her şeyle ben ilgileneceğim. Sen evde sakince dersine odaklan sadece."

"Tamam."

Aramayı sonlandırdıktan sonra Yue Fei telefonuyla beraber ikinci kattaki çalışma odasına gitti.

Yaklaşık bir saat sonra telefonu mesaj ve arama bombardımanına tutuldu.

Tüm bilinmeyen aramaları reddettikten sonra, Yue Fei tereddüt ederek sınıfının grup sohbetini açtı.

"Cidden, Yue Fei alfa bir patronu kafeslemiş!"

"Yok artık, bence bu kadarı da saçmalığın daniskası."

"Yue Fei burada mı? Gelip söylesene, haberlerdeki sen misin?"

"Muhtemelen odur. Yue Fei'ye iftira atan omega, Yue Fei'nin arkasında sağlam birinin olduğunu söylemişti ve hiçbiriniz inanmamıştınız. Gördünüz mü şimdi....hehehe...."

"İnanamıyorum ahhhhh ahhhhh birileri yine hayallerimi yaşıyor!!!"

"Diğer sınıflar bizim sınıfta Yue Fei diye biri olduğunu duymuşlar ve yarın gelip kim olduğuna bakacaklarmış."

"Öyle mi? Duyduğuma göre yurtta Yue Fei'nin birkaç tane oda arkadaşı varmış."

"Sınıf kapımızda sürekli sınıfı dikizleyen birileri var..."

I Got Bitten After Transmigrating into a Pseudo-Beta [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin