17. Bölüm: Sıkı Çalışma

32 4 0
                                    

Otelden ayrıldıktan sonra ikisi Nanwan Xiang bölgesine döndü.

Yue Fei'nin aslında doğru düzgün bir şey yiyememişti. Gu Wei'nin de ziyafette yemek yemeye vakti yok gibiydi. Eve geldiklerinde Gu Wei yukarı çıkmadan önce Yue Fei onu durdurdu, "Hiçbir şey yemedin, değil mi? Biraz erişte yapsam beraber yer miyiz?"

Gu Wei o anda Yue Fei'yi ziyafete götürse de yemek yememiş olduklarını fark etti.

"Aç mısın? Tang Yue'den yiyecek bir şeyler getirmesini isteyeceğim."

Yue Fei: "Gerek yok, kendim bir şeyler hazırlayacağım. Birlikte yemek ister misin?"

Yue Fei nezaketten ötürü soruyordu ama Gu Wei'nin kulaklarına Yue Fei sanki onunla birlikte yemek yemek istiyormuş gibi geliyordu.

"Olur," dedi Gu Wei, yemek odasına gidip oturdu ve Yue Fei'nin erişteleri pişirmesini bekledi

Bunu gören Yue Fei burnuna dokundu ve tek başına mutfağa gitti.

Geçen sefer yaptığı yumurtalı erişteden pişirmişti ve on beş dakikadan daha kısa süre içinde hazırlamıştı.

Gu Wei bir süre kasedeki berrak çorbaya baktı ve bir duraksamanın ardından yemek çubuklarını kaldırdı.

Böyle beraberce aynı ışığın altında, aynı odada, aynı çatı altında yemek yerken gerçekten bir aile gibi görünüyorlardı.

Sadece ikisinin baş başa oluşu Gu Wei'ye o gece kokusunu aldığı omega feromonunu hatırlattı.

Yue Fei'nin bir omega olmadığını doğrulamıştı, bu yüzden geriye tek bir olasılık kalmıştı...

Yue Fei o gece odada omega feromonu içeren bir şey kullanmış olmalıydı.

Gu Wei aniden, "Neden yalnızca beta olan biriyle evlenmek istediğimi biliyor musun?" diye sordu.

Yue Fei başını kaldırdı, "Neden?"

"Omega feromonlarının kokusunu sevmiyorum," dedi Gu Wei.

Bu yüzden alfaları cezbeden omega feromonları içeren parfümleri, duş jellerini ve şampuanları kullanma...

"Ah."

Yue Fei, Gu Wei'nin ne demek istediğini bilmiyordu ve sadece onunla konuşabileceği bir konu bulmaya çalışıyordu.

Aslında kitapta Gu Wei'nin omega feromonlarını sevmeme nedeninden kısaca bahsediliyordu.

Kendi mükemmelliği ve Gu ailesinin itibarı nedeniyle, Gu Wei bir alfaya dönüştüğünden beri sayısız omegayla karşılamıştı. Her gün çeşitli feromonlar tarafından cinsel tacize uğrayan Gu Wei, hiçbir şekilde kapısına gönderilen omega çetesinin tuzağına düşmemişti. Onların yüzünden aslında, omegafobiden muzdaripti. Omega feromonları tarafından cinsel olarak uyarılmak şöyle dursun, hatta tiksiniyordu da.

Tabii ki, Gu Wei hafif omegafobisini diğer insanlara itiraf etmeyecekti, bu yüzden omegalarla ilgilenmiyormuş gibi yapıyordu.

Kitapta Yin Xinchen, Gu Wei'nin nefret etmediği nadir omegalardan biriydi. Çünkü hiçbir zaman feromonlarını kullanıp onu baştan çıkarmaya çalışmamıştı.

Yue Fei gözlerini açtı ve kayıtsızca, "Bana söylemezsen bilemem," dedi.

Gu Wei, Yue Fei'nin neyi ima ettiğini anladığını düşünüyordu. Çorbanın son yudumunu içtikten sonra yemek çubuklarını bıraktı, "Geç de olsa öğrendin işte. Ben doydum, o yüzden yukarı çıkacağım."

Yue Fei başını salladı, "Tamam, iyi geceler."

Gu Wei ayağa kalktı ve iki adım sonra aniden duraksayarak, "....Erkenden yat," dedi.

I Got Bitten After Transmigrating into a Pseudo-Beta [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin