70. Bölüm: Kalıcı İşaret

25 5 2
                                    

Otopilot modunu etkinleştirdikten sonra Gu Wei, Yue Fei'nin durumunu kontrol etmek için arka koltuğa döndü, ancak Yue Fei'nin yüzünde üzgün bir ifadeyle oturduğu yere baktığını gördü.

Gu Wei elini uzattı ve onu kollarının arasına çekti, "Sorun nedir?"

Yue Fei hareket etmeye cesaret edemeden donakalmıştı ama Gu Wei'ye yaslanmaktan kendini alamadı.

Bu ani kızışma dönemi ikisini de hazırlıksız yakalamıştı ama feromonların güçlü çekimi yüzünden kendilerine hâkim olmakta güçlük çekiyorlardı.

Dudakları birbirine değdiği anda beyinlerindeki mantık zinciri anında koptu.

Yerin ve zamanın bir önemi yoktu artık.

Neyse ki arabanın arkasındaki koltuk, iki yetişkinin sığabileceği kadar genişti. İki kişi üst üste uzanmış olsa da yere düşmeyeceklerdi.

Alfa omeganın vücudunun üstündeydi. Yue Fei, Gu Wei'nin saçını daha sıkı kavradı ve nefesi de giderek dengesizleşmeye başladı.

Farklı uzunluklara sahip parmaklar aşağıdan yukarı doğru kaydı ve kaygan sıvı parmaklarına bulaştı. Gu Wei, Yue Fei'nin önünde elini kaldırdı. Gu Wei bir şey söyleyemeden Yue Fei birdenbire başını çevirdi.

"Sus." Sadece devam et!

Gu Wei omegasının kırmızı kulak uçlarına bakarak hafifçe kıkırdadı.

Dar bir alanda, yoğun tatlı omega feromonları ve yabani reçine birbirine karışmıştı. Bazen kışkırtıcı, bazen sessiz ve bazen de yumuşak bir şekilde dans ediyorlardı.

Yabani reçine oldukça baskıcıydı; karşı taraftan ne kadar uzakta olursa olsun, daima yaklaşır, sessizce izler ve tatlı feromonlarla dans ederdi.

Çok sıcak......

Yue Fei elini kaldırdı ve Gu Wei'nin yakasını aşağı çekti.

Parmak uçları köprücük kemiğine dokundu, sanki buzlu kara dokunuyormuş gibiydi. Bu rahatlatıcı duygu parmak uçlarından kalbine yayıldı. Yue Fei kuru dudaklarını yaladı, elini kaldırdı ve Gu Wei'nin boynundaki kravatı çözmek istedi ama Gu Wei onun elini tuttu.

Alpha'nın sesi boğuktu, "Şimdi içine gireceğim."

Gösterişten uzak siyah araba yolda yavaşça ilerliyor, şehir merkezinden ayrılıp kırsala doğru hareket ediyordu.

Yolun her iki yanında uzun boylu çamlar ve selviler vardı.

Merkezden uzaklaştıkça yol daha da genişliyordu ama yollar da daha engebeli bir hal alıyordu.

Tekerlek hafif engebeli yolda yuvarlandı ve arabanın gövdesi sallandığı anda arabanın arkasında inlemeler duyuldu.

Yue Fei'nin sesi kontrolsüzce titriyordu, "Acıyor, çok derin!"

Gu Wei'nin yanaklarından sıcak terler süzüldü, Yue Fei'nin vücuduna damladı ve ardından koltuğa doğru kaydı.

Gu Wei eğilip Yue Fei'nin kızaran gözlerinin kenarını öptü ve usulca, "Uslu dur, derin değil," dedi.

Yue Fei hala tam anlamıyla gevşeyememişti ve Gu Wei en derine girememişti.

Engebeli yol yüzeyi yüzünden yoğun ve ritimsiz giriş çıkışlar oluyordu. Otopilot modunda giden araç sanki engebeli yol yüzünden her an devrilecekmiş gibiydi...

İnce parmaklar siyah deri koltukların sırt kısmını tutarken omega nefes alamıyormuş gibi başını kaldırdı ve gözlerinin kenarlarından yaşlar dökülmeye başladı. Hafifçe kıvrılan beli sayesinde çok güzel bir pozisyonda görünüyorlardı.

I Got Bitten After Transmigrating into a Pseudo-Beta [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin