Gu Wei son zamanlarda onun yanaklarını çimdiklemeyi epey seviyor gibiydi.
Yue Fei kaşlarını çattı, "Artık yanaklarımı çimdikleme."
Gu Wei ona baktı, "Neden?"
Buna nasıl cevap verecekti ki? Yue Fei bir süre düşündükten sonra mantıklı bir sebep bulamadı, "Sürekli çimdiklediğin için yüzüm şekil değiştirdi."
Gu Wei kaşlarını kaldırdı ve yukarı bakması için Yue Fei'nin çenesini tuttu. Yüzüne baktıktan sonra, "Bir değişiklik yok," dedi.
"..." Yue Fei dişlerini gıcırdattı ve dezavantajlı olduğunu hissetti, "Sen neden yanaklarımı çimdikleyip duruyorsun?"
Gu Wei gözlerini kıstı, "Çok tombul, insanın çimdikleyesi geliyor."
Şoför koltuğundaki Tang Yue kendini tutamadı, "Pfft."
Gu Wei hafifçe önüne bir bakış attığı anda Tang Yue hemen dikkatini önündeki yola verdi ve araba sürmeye devam etti. Şu anda sadece bir şofördü ve hiçbir şey duymamıştı.
Yue Fei dudaklarını büzdü ve çenesini tutan eli aşağı indirdi. Ardından aynısını ona yapmak için elini Gu Wei'nin yanağına doğru uzattı.
Onun hareketini fark eden Gu Wei'nin bakışları tekrar Yue Fei'ye kaydı ve Yue Fei o anda onun gözbebeklerinde kendi yansımasını gördü. Uzattığı eliyle Gu Wei'nin yanağını sert bir şekilde çimdikleme niyetindeydi ama bir süre tereddüt ettikten sonra yanlışlıkla yanağını okşadı.
"...." Yue Fei eline baktı ve hemen oracıkta kolunu kesmek istedi.
Gu Wei de biraz şaşırmıştı. Bir anlık şoktan sonra Yue Fei'nin öfkeli bakışlarını gördü ve dayanamayıp gülümsedi, "Dokunmak istiyorsan, doğrudan söyleyebilirsin."
Yue Fei'nin ona karşı çıkacak enerjisi yoktu. Bu yüzden sadece pencereden dışarı bakmak için başını çevirdi ve dokunmak istemediğini hareketleriyle ima etti.
―
Üç günlük tatilin ardından Yue Fei Nanwan Xiang bölgesine döner dönmez aceleyle ders çalışmaya koyuldu.
Gu Wei de çalışma odasında kendi işlerini hallediyordu.
Gu Wei saat dokuzda çalışma odasından çıktı ve Yue Fei'nin çalışma odasındaki ışığın yandığını görünce kapıyı çaldı.
İçeriden Yue Fei'nin sesi geldi, "İçeri gelebilirsin."
Gu Wei kapıyı açtı ve Yue Fei'nin kitaplara gömüldüğünü görünce, "Yüzmek ister misin?" diye sordu.
Yue Fei kitap yığınından başını kaldırdı, "Üst katta mı?"
Gu Wei omuzlarını kapı çerçevesine dayadı ve başını salladı.
Dönüş yolunda arabada olanları düşününce, yüzme konusunda biraz heyecanlı olmasına rağmen Yue Fei reddetmeyi seçti, "Hayır." Gu Wei'ye bakmaktan hala biraz utanıyordu...
Yüzme bilmediği için yukarı çıkmak istemediğini düşünen Gu Wei yumuşak bir şekilde, "Sana öğretebilirim," dedi.
Onun söylediklerini duyan Yue Fei, anında utancının üstesinden geldi, "Tamam, bekle geliyorum!"
Kalemi fırlatan Yue Fei, mayolarını ve gözlüklerini bulmak için odasına geri döndü. Ardından hazırlanır hazırlanmaz odasından fırladı.
"Hazırım!"
Yue Fei'nin beyaz teni ışığın altında göz kamaştırıcı görünüyordu ama havuz gözlüğü taktığından karşısındaki adamın göz bebeklerinin titrediğini görememişti. Gu Wei'nin onu izlediğini ama tek bir kelime bile etmediğini fark edince Gu Wei'nin gözlerine doğru elini sallamadan edemedi, "Ne oldu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Got Bitten After Transmigrating into a Pseudo-Beta [BL]
FantasyTAMAMLANDI. Tanıtımı güncelleyeceğim. Omegaverse, Mpreg