1. Ekstra: Düğün

21 5 0
                                    

Alfası inanılmaz başarılar elde etmişti ve Yue Fei ona karşı kaybetmek istemiyordu. Okul hayatı boyunca elinden geleni yapmıştı. Büyük ilerleme ve harika mezuniyet tezi sayesinde sonunda istediğini elde etmişti ve mezun olurken de dereceyle mezun olmuştu.

Mezuniyet töreninde, bir konuşma yapması için Gu Wei sahneye davet edildi.

Önceki yıllarda bu tür etkinlikler için sembolik olarak davet edilirdi. Çünkü okul, iş dünyasının liderlerinin çok meşgul olduklarını ve nadiren katıldıklarını biliyordu.

Bu yıl Gu Wei mezuniyet törenine katılmayı kabul etmişti. Birçok insan şaşırmıştı ama gerçeği bilenler bunun mantıklı olduğunu düşünmüşlerdi.

Çünkü bu yıl, Başkan Gu'nun omegası mezun oluyordu.

Yue Fei seyirciler arasına oturdu ve dikkatle Gu Wei'ye baktı. Başlangıçta oda arkadaşı ara sıra toplum içinde kendine hâkim olmasını söylemek için onu dürtüyordu, ancak dikkatinin tamamen Gu Wei'de olduğunu görünce pes etmek zorunda kalmıştı.

Ne de olsa bekarlar, çifte kumruların arasındaki bağı anlayamazdı.

İkisi neredeyse iki yıldır birlikte olduklarından cicim aylarının çoktan geçmiş olması gerekirdi ama bu çifte kumrular giderek daha da yakınlaşıyorlar gibi görünüyorlardı.

Diplomalarını alan oda arkadaşları, Yue Fei'den de düğün davetiyesi aldılar.

"Erken gelmeyi unutmayın," dedi Yue Fei.

Yue Fei'nin arkasında duran Gu Wei de onlara kibarca başını salladı.

Zhao Zhi, "Tabii ki de!" dedi.

Yue Fei'nin isteğine göre, düğüne yalnızca ikisinin de istediği kişiler davet edilmişti. Sade ama samimi bir düğün olacaktı.

Gu Wei düğün yeri olarak Matsu Adası'nı seçti.

İkisi de özel dikilmiş beyaz takımlar giyip denizin, akrabalarının ve dostlarının şahitliğinde bir ömrü paylaşacaklarını ilan ettiler.

İki çift dudak bir süre sonra birbirine dokundu ve ardından ayrıldı.

Yue Fei, Gu Wei'ye bakmak için başını kaldırdı. Siluetleri birbirlerinin gözlerine yansıyordu.

"Seni seviyorum."

Gu Wei'nin büyük elleri Yue Fei'nin narin belindeydi ve gözleri sevecen bir şekilde omegasına sabitlenmişti.

Yue Fei gülümsedi, "Ben de seni seviyorum."

Tekrar öpüştüler; bu kez dudaklar ayrılmak yerine daha çok kenetleniyordu.

Deniz meltemi hafifçe eserken etraftaki beyaz tüller dalgalanıyordu. Ağaçların yaprakları sallanıyordu ve konuklar alkışlarla tezahürat yapıyordu.

Birbirlerini sevdiklerinden emin oldukları sürece oradaki yeminin ikisi için bir önemi yoktu.

Törenin ardından deniz kenarında bir düğün ziyafeti verildi. Yemeğin yanında şarap da ikram edildi. Misafirler kendi istedikleri gibi yiyip içiyorlardı.

Bugünün başrol oyuncuları, düğünün sahibi çift tarafından ziyafet resmen başlatılmıştı.

Bugün için, Yue Fei bir dans hocasından ona nasıl dans edileceğini öğretmesini istemişti ve sonunda müziğe ayak uydurabilme seviyesine ilerlemişti.

Gu Wei ona bizzat öğretmek istemişti ama Yue Fei hiç temeli olmadığından kabul etmemişti. Çünkü Gu Wei'nin dans kısmı onunkinden farklıydı. Dahası Gu Wei işleriyle meşguldü, bu yüzden dans dersi vermesini sağlayarak ona yük olmak istemiyordu.

I Got Bitten After Transmigrating into a Pseudo-Beta [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin