25. Bölüm: Tuzak

33 5 0
                                    

Nanwan Xiang bölgesine döndüklerinde öğlen olmuştu ve Gu Wei işe dönmeden önce evde öğle yemeği yemişti.

Yue Fei yemekten sonra ikinci kata gitti, yatağa girdi ve akşam Gu Wei gelene kadar uzun bir süre uyudu.

Yemek masasında Gu Wei, Yue Fei'nin uykulu halini görünce hafifçe kaşlarını çattı, "Bütün öğleden sonra uyudun mu? Kendini iyi hissetmiyor musun?"

"İlk döndüğümde biraz hasta hissettim, ama şimdi daha iyi hissediyorum," dedi Yue Fei.

Gu Wei, Yue Fei'nin tabağına biraz yemek koydu, "Hastaneye gidip check-up yaptırmak için boş bir zamanını ayır."

Yue Fei bir süre şaşırdı ve ardından başını salladı, "Tamam."

Gu Wei: "Soruşturmanın sonuçları öğleden sonra çıktı. Kopya çekmediğin kanıtlandı ama bence şimdilik okula dönme."

Yue Fei: "Mademki suçsuzluğumu kanıtladılar, neden yarın okula gidemiyorum?"

"Seni şikayet eden öğrenci dekanın oğlu. Dekan bütün öğleden sonra benim ofisimin önünde bekledi. Bir sürü toplantım olduğundan onunla görüşmek için vaktim yoktu. Yarın okula gitmek istediğinden emin misin?"

Yani, Yue Fei okula döner dönmez dekan onun yanına gelecekti.

Yue Fei: "O halde acele etmeyeyim....Bu Tang Xi midir nedir, ona dava açacak mıyız cidden?"

Gu Wei: "Sen Gu ailesindensin. Bu mesele hafife alınamaz."

Yue Fei başını sallayarak, "Ah, demek öyle," dedi. Gu ailesinin itibarı onun itibarından daha mühimdi ne de olsa. Doğal olarak, Gu ailesinin itibarı daha üst sıralarda yer alıyordu. Ona iftira atmak Gu ailesine iftira atmaktı ve Gu Wei'nin bununla ciddi şekilde ilgilenmesi gayet normaldi.

Gu Wei: "Bugün biri Gu ailesine hakaret ederse ve paçayı sıyırırsa, bu örneği takip edecek daha çok insan olacaktır. Sinek de ufaktır ama mide bulandırır."

"Ah!" dedi Yue Fei, "Bununla nasıl başa çıkmak istediğin sana kalmış."

Bu tür çatışmalarla pek ilgilenmiyordu, bu yüzden doğal olarak meseleyi Gu Wei'ye bırakıyordu.

Gu Wei tabağını işaret etti, "Hadi çabucak yemeğini ye."

Yue Fei köfteden bir ısırık aldı, "Tamam."

Ertesi gün Yue Fei, Anne Yue'den bir mesaj aldı.

Anne Yue: Xiao Fei, okulundaki dekan ev ziyaretine geldi ve birkaç hediye getirdi. Okulda kötü bir şey mi yaptın? Üniversitede de lisedeki gibi ev ziyaretleri mi var?

Yue Fei: ...

Yue Fei: Anne ne saçmalıyorsun? Son zamanlarda hocalar böyleler, sık sık ziyarete gidiyorlar

Yue Fei: Neyse, dekan bir şey sordu mu?

Anne Yue: Şey, şu anda nerede yaşadığını sordu ve ben de adresini verdim. Haber vermek için sana mesaj atmıştım. Birazdan orada olur.

Yue Fei: ?????

Anne Yue: Ne oldu?

Yue Fei: Yok bir şey...

Anne Yue: Bu arada, demek bugün okula gitmedin.

Yue Fei: Evet, normalde okulda olmam gerekiyordu. Neden ona adresimi verdin?

Anne Yue: Düşündüm ki, eğer ev ziyaretine çıktıysa şu anda yaşadığın yeri ziyaret etmesi daha iyi olmaz mı? Artık Xiao Wei ile yaşıyorsun. Ev ziyaretine oraya gelmeli.

I Got Bitten After Transmigrating into a Pseudo-Beta [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin