42. Bölüm: İşareti Taklit Etme

32 5 0
                                    

Sahilde dolaşan ikili, sokaklarda ışıklar yanana kadar otele dönmedi.

Yue Fei, Matsu Adası'nı çok beğenmişti, "Zaman zaman bu tür bir adaya yürüyüş yapmak için gelmek oldukça rahatlatıcı."

Gu Wei: "İstersen ileride her yıl tatil için buraya gelebiliriz."

Yue Fei bir an şaşırdıktan sonra başını salladı, "Tamam."

Gu Wei'nin kendisini gelecek planlarına dahil etmesini beklemiyordu.

Şu andan itibaren, her yıl... Gu Wei bunu gelişigüzel söylese de, Yue Fei'nin kalbinde bir sıcaklık hissetti.

Gu Wei, geleceğinde onun da olacağını söylüyordu, ki bu Yue Fei için oldukça yeni bir şeydi. Oraya ışınlanmadan önce hep yalnızdı. Herkesin birbirine değer veren bir evi ve ailesi vardı. Ama o bu aile sıcaklığına hiç sahip olmamıştı ve konuşmaya ihtiyacı olduğunda başkalarını rahatsız etmekten çekinirdi.

Açıklanamaz bir şekilde bu dünyaya ışınlandıktan sonra bir aileye ve kardeşlere sahip olsa da, Yue Fei onlarla çok fazla iletişim kurmaya cesaret edemiyordu. Ne de olsa, o gerçek Yue Fei değildi ve onlara çok yaklaşırsa onda bir sorun olduğunu kesinlikle fark edeceklerdi.

Bu dünyada yakınlaştığı tek kişi Gu Wei'ydi. Yue Fei, Gu Wei ile aynı durumda olduğuna inanıyordu, bu yüzden onunla yakınlaşması daha kolay olmuştu.

Yue Fei sık sık bir gün uyanıp şu anda yaşadığı her şeyin sadece bir rüya olduğunu fark edip etmeyeceğini merak ediyordu.

Eskiden olsa bu rüyadan uyandığı için pişmanlık duymazdı ama şimdi bu rüyanın daha uzun sürmesini umuyordu...

Gu Wei duş almak için banyoya gitti ve Yue Fei tek başına halının üzerine oturup bavulunu boşalttı.

Bir otel görevlisi gelip bavulunu boşaltmasında Yue Fei'ye yardım etmek istemişti ancak bavulu büyük olmadığından Yue Fei nazikçe reddederek bavulunu kendi boşaltmıştı. Böylece görevli yalnızca Gu Wei'nin bavulunu boşalttı ve Yue Fei'nin de eşyalarını dolaba yerleştirmesi için özel bir yer ayırmıştı.

Giysilerini dolaba koyan Yue Fei'nin gözüne bir kutu ilişti.

Bu da neydi ki?

Gu Wei, beline sarılı bir banyo havlusuyla banyodan çıktı.

Odaya geri döndüğünde, halının üzerinde oturmuş telefonuyla oynayan Yue Fei başını kaldırdı ve ona anlaşılmayan bir bakış attı.

Yue Fei'nin yarı çıplak olduğu için rahatsız olduğunu düşünen Gu Wei, pijamalarını almak için giyinme odasına gitti ve üzerini değiştirdikten sonra geri geldi.

Ancak Yue Fei ona hala garip gözlerle bakıyordu.

Yue Fei'nin bakışının ardındaki anlamı anlayamayan Gu Wei, yatağın kenarına oturdu ve ona "Sorun nedir?" diye sordu.

Yue Fei: "Hiçbir şey."

Gu Wei kaşlarını kaldırdı, tabii ki onun söylediklerine inanmamıştı. Bu yüzden başını okşamak için elini uzattı ama Yue Fei birdenbire ayağa kalktı.

"Ben duşa gireceğim," dedikten sonra Yue Fei pijamasını aldı ve banyoya koştu.

Gu Wei kaşlarını usulca çattı ve ardından havada kalan elini geri çekti. O duştayken tam olarak ne olmuştu?

Birden gözleri yatağın altından köşesi çıkmış olan kutuya ilişti.

Doğru hatırlıyorsa, banyoya girmeden önce bu kutuyu görmemişti.

I Got Bitten After Transmigrating into a Pseudo-Beta [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin