14. Bölüm: Arkadaş Olma

30 3 0
                                    

Yue Fei ertesi gün uyandığında Gu Wei çoktan işe gitmişti.

Cuma gününde yeni vizyona girecek bir filmi izlemek için oda arkadaşlarıyla buluşmaya karar vermişti, ancak Anne Yue'den hemen eve gelmesini isteyen bir telefon aldı.

Oda arkadaşlarıyla olan planını iptal ederek özel şoförüyle eve gitmekten başka seçeneği yoktu.

Eve vardığında öğle yemeği vaktiydi. Anne Yue, kahyaya yemeği erkenden hazır etmesini söylemişti, bu yüzden Yue Fei eve vardığı anda onu sıcak bir yemek bekliyordu.

Öğle yemeğini yedikten sonra Yue Fei sersemlemiş halde kanepeye yaslandı. İnsanlar yemekten hemen sonra böyle mayışmaya meyilliydiler ne de olsa.

Anne Yue, Yue Fei'nin yanına oturdu, "Genç Efendi Gu sana nasıl davranıyor?"

Bu soruyu duyunca Yue Fei'nin gözü tamamen açılmıştı, "Gayet iyi davranıyor."

"Nasıl gayet iyi?"

Yue Fei: "...Garajındaki arabaları kullanmama izin verdi."

Anne Yue gülümseyerek başını salladı, gözlerinde bir rahatlama belirtisi vardı.

Yue Fei'nin cevabından sonra oturma odasında bir an sessizlik oldu.

Kısa bir süre duraksadıktan sonra, Anne Yue tereddütle, "Başka?" diye sordu.

Yue Fei: "Haha, çok fazla şey sayabilirim aslında. Ama nereden başlasam bilemiyorum."

Anne Yue rahat bir nefes verdi, "Çok şükür. Aslında bugün seni çağırmamı baban söyledi. Artık evlendiğine göre bazı mülkleri senin üstüne devretme zamanımız geldi. Mülklerle ne yapacağın da tamamen sana kalmış."

Anne Yue, uzun zaman önce hazırlandığı belli olan bir kutu getirdi.

"Burada kentsel alandaki üç evin tapu belgeleri ve aile şirketinin yüzde sekiz hissesi var. Yıllık temettü günlük harcamaların için yeterli olacaktır. Bunun çok az olduğunu düşünme, baban ve ben seninle Yue Ling için aynı miktarları ayarlamıştık. Baban ve benim haksızlık ettiğimizi düşünme, Xiao Luo alfa olduğu için mirası onun alması gerekiyor. Gelecekte babana ve bana o bakacak...."

Yue Fei, Anne Yue'nin sözünü kesti, "Anne, açıklamana gerek yok, gayet iyi anlıyorum."

Yue Fei bunları umursamıyordu ve mezun olduktan sonra bir iş bularak kendi ayakları üstünde durmayı planlıyordu. İlaveten, zenginliğe önem vermiyordu ve şu anki halinden oldukça memnundu.

"Anlamana sevindim. Üçüncü Genç Efendi Gu sana çok iyi davranıyor ve Gu ailesinin hali vakti bizimkinden çok daha iyi. Senin mutlu olduğunu görmek baban ve benim için yeter de artar bile. Artık senin için endişelenmeme gerek kalmayacak. Üçüncü Genç Efendi Gu ile kurduğun yuvanla güzelce ilgilen, tamam mı?" dedi Anne Yue ve oğlunun elini okşadı.

Yue Fei: "Tamam anne, sen ve babam benim için endişelenmeyin."

Yue konutundan ayrılan Yue Fei, hemen Nanwan Xiang bölgesine dönmek yerine şoförden kendisini sinemaya bırakmasını istedi.

Oda arkadaşlarıyla izlemeyi planladığı filmin gösterim süresi çoktan sona ermişti, bu yüzden Yue Fei yeni bir bilet aldı ve tek başına izlemek için içeri girdi.

Filmi izledikten sonra, Yue Fei şoförden onu Nanwan Xiang bölgesine geri götürmesini istedi.

Dönüş yolunda, Yue Fei aniden çalışma odasını hatırladı ve bu yüzden Tang Yue'ye mesaj gönderip bir odaya ihtiyacı olduğunu söyledi.

I Got Bitten After Transmigrating into a Pseudo-Beta [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin