45. Bölüm: Hoşuna Gidiyor mu?

32 5 0
                                    

Esintiyi yüzünde hisseden Yue Fei nereye gittiğini bilmiyordu ve nereye gittiği umurunda da değildi.

Alışılmadık duygular göğsünde dalgalanarak bir süre düşüncelerini toparlayamamasına neden olmuştu.

Yue Fei, Gu Wei'nin bir omegayla ilgilenebileceğini hiç düşünmemişti; çünkü orijinal kitapta Gu Wei'nin aşk hayatından hiç bahsedilmiyordu. Bu yüzden Gu Wei'nin kariyerinden başka bir şeyle ilgilenmediğini varsaymıştı.

Ancak Gu Wei'nin az önce söylediği sözler ona durumun böyle olmadığını hatırlatmıştı.

Tıpkı bu meselede olduğu gibi, roman Yue Fei'nin bir omega olduğundan hiç bahsetmemişti ama bir omegaya dönüşmüştü.

Aklında tüm bunlar olan Yue Fei iskelenin sonuna doğru yürüdü. Karanlık gecede sessiz ve alçak sesle kükreyen dalgalar tam önündeydi.

Arkadan alfanın sesi geldi, "Daha fazla ileri gidemezsin."

Aşina olduğu kolların arasına düşen Yue Fei'nin bir anlığına burnunun direği sızladı. Gu Wei'yi kaybedebileceği gerçeğini ne zamandan beri kabullenemediğini, kendisi de bilmiyordu.

Gu Wei'ye doğru dönüp ona sımsıkı sarılan Yue Fei gözlerini kapattı ve hiçbir şey söylemedi.

Gu Wei bir an şaşırdı ve eliyle sırtını okşadı, "Bir yerin mi ağrıyor?"

Yue Fei başını onun göğsüne gömdü, cevap vermedi ve sadece hafifçe başını salladı.

Gu Wei'nin sesi gece esintisinden daha yumuşaktı, "Hadi geri dönelim."

Yue Fei geriye doğru çekildi, "Tamam."

Kıyıya vuran dalgaların sesi kulaklarına ilişiyordu. Gu Wei, Yue Fei'yi rüzgârdan koruyarak arkasından yürüdü, ancak önde yürüyen Yue Fei onun ne yapmaya çalıştığından bihaberdi. Hatta neden yanında yürümediğini ve elini tutmadığını merak ediyordu.

Dönüş yolunda partinin olduğu yerden geçtiler ve Yin Song çalışanlarının onlara baktıklarını gördüler. Yue Fei gözlerini indirdi, yavaşladı ve birdenbire Gu Wei'nin elini tuttu.

Gu Wei şaşkınlıkla kaşlarını kaldırdı.

Yue Fei ona bakmadan, alçak sesle ve kendinden emin bir şekilde, "Çalışanların izliyor," dedi.

"Ah."

Gu Wei'nin dudaklarının kenarları kıvrıldı ve Yue Fei'nin elini avucunun içine aldı.

Ge Xi de onlara bakıyordu ve aralarındaki güzel ve gıpta edilesi ilişkiye içten içe hayranlık duyuyordu.

Tesadüf eseri, Yue Fei'nin bakışları ona kaydı ve Ge Xi ona sırıttı. Yue Fei bir an şaşırdıktan sonra Gu Wei'ye döndü ama beklediği gibi Gu Wei de Gu Xi'ye bakıyordu.

Yue Fei, Gu Wei'nin elini tuttu ve arkasını döndü, "Hadi gidelim."

Gu Wei başını sallayarak Lin Li'ye selam verdikten sonra Yue Fei ile arabaya döndü.

Yue Fei'nin onu görmezden geldiğini gören Ge Xi, biraz sıkıntılı bir şekilde yanında duran Lin Li'ye seslendi, "Amca, görünüşe göre Bay Yue benden nefret ediyor."

Lin Li çok sakindi, "Ne yaptığını unuttun mu? Bay Yue'nin senden nefret etmesi gayet normal değil mi?"

Ge Xi: "..."

Otele döndüğünde Gu Wei, Yue Fei'ye gidip duş almasını ve ardından da erkenden uyumasını söyledi. Ancak Yue Fei biraz oturup dinleneceğini söyledi ve Gu Wei'den kendisinden önce duş almasını istedi.

I Got Bitten After Transmigrating into a Pseudo-Beta [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin