TW - İntihar Girişimi
Yaralanmış mıydı? Frenler mi boşalmıştı?
Gu Wei'nin gözlerindeki ışık aniden soldu. Yue Fei'nin kaza haberini almadan önce elindeki bardak aniden düşmüş ve tuzla buz olmuştu. Telefon çaldığında ise büyük bir huzursuzluk kalbinde baş göstermişti.
Ayağa kalkıp ofisinden çıktı ve sekreterlerine işlerle ilgilenmelerini söyledi.
Bu, basit bir kaza değildi ancak şu anda önemli olan Yue Fei'nin durumuydu.
Gu Wei geldiğinde, Yue Fei çoktan ameliyathaneye götürülmüştü. Son derece harika bir fiziğe sahip olan alfaların aksine omegalar doğaları gereği oldukça kırılganlardı. Bu sebepten ötürü şoför kazadan sonra Yue Fei'yi kurtarmış olsa da, Yue Fei daha hastaneye götürülmeden önce bilincini yitirmişti.
Ameliyathaneden çıktıktan sonra Yue Fei hala uyanmamıştı. Yavaş yavaş bilinci yerine gelene kadar bir müddet komada kaldı.
Gu Wei yapması gereken işleri yanına almıştı ve yatağın karşısında onun uyanmasını beklerken bir yandan da çalışıyordu.
Onun kıpırdadığını fark eden Gu Wei ayağa kalktı ve Yue Fei'nin yanına yürüdü. Gözlerini açtığını görünce de sonunda rahat bir nefes verdi.
Dünden beri doktor defalarca kez hastanın iyi olduğuna dair güvence vermesine rağmen, Yue Fei henüz uyanmamıştı ve Gu Wei oldukça telaşlanmıştı.
Neyse ki sonunda...
Ancak Gu Wei çok geçmeden bir şeylerin ters gittiğini fark etti çünkü Yue Fei gözlerini açtığı anda garip bir ifadeyle Gu Wei'ye bakıyordu.
"Sen de kimsin? Neredeyim ben?"
Gu Wei kaşlarını çattı ve yatağın yanındaki zili çaldı.
Hemen kapının dışında ayak sesleri duyuldu ve dört beş doktor ve üç dört hemşire içeri daldı.
"Başkan Gu? Bay Yue, uyanmışsınız!"
Yue Fei, gözlerinde kayıtsızlıkla içeri giren aceleci insan grubuna baktı.
Yue Fei'nin ifadesini gözlemleyen Gu Wei, kaşlarını çattı. Doktora döndü ve, "Hafızasını kaybetmiş," dedi.
Bu sözler ağzından çıkar çıkmaz odadaki atmosfer bir anda ciddileşti.
"Affedersiniz Başkan Gu, lütfen siz dışarıda bekleyin. Bay Yue'yi tekrar kontrol etmemiz gerekiyor.
Konuşurken, Yue Fei'nin tüm tıbbi çizelgesi Gu Wei'nin geçici masasına yerleştirildi. Görünüşe göre doktorlar kendi aralarında bir toplantı yapacaklardı.
Gu Wei başını salladı, kısa bir süre Yue Fei'ye baktı ve sonunda hiçbir şey söylemeden dışarı çıktı.
Karşısındaki gözler ona bir yabancıymış gibi bakıyordu. Hatta o kadar yabancıydı ki, öncesinde uzun bir süre düşündüğü teselli cümlelerini geri yutmak zorunda kalmıştı.
Nihayet doktorlar odadan çıktığında ne kadar süre geçtiğini bilmiyordu.
Doktorların arasında daha öncesinde Yue Fei'nin gecikmiş olan farklılaşma dönemini teşhis eden Doktor Bai Xi de vardı. Daha önce Gu Wei ile temas halinde olduğu ve onların durumu hakkında biraz bilgi sahibi olduğundan, Yue Fei'nin durumunu rapor edecek en doğru kişi şu anda oydu.
"Başkan Gu, Bay Yue'ye bazı testler yaptık ve yalnızca yüzeysel yaralanmalar olsa da sağlığının iyi olduğunu doğruladık. Tabii ağustos ayından sonra olan tüm anılarını kaybetmesi dışında."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Got Bitten After Transmigrating into a Pseudo-Beta [BL]
FantasíaTAMAMLANDI. Tanıtımı güncelleyeceğim. Omegaverse, Mpreg