12. Bölüm: Gece Rüyası

42 3 1
                                    

Yue Fei cuma günü sınavı bitirdikten sonra konferans salonundan çıktı. Ardından oda arkadaşına veda etti ve tek başına okul kapısına yürüdü.

Evi yakın olduğundan hafta sonları sık sık eve giderdi, bu yüzden oda arkadaşları buna alışmıştı.

Okul kapısındayken Yue Fei hemencecik, Tang Yue'nin arabasını fark etti.

Tang Yue de onu görmüştü, arabadan indi ve ona el salladı.

Yue Fei, Tang Yue'nin olduğu yöne doğru ilerlerken okul kapısından onunla aynı anda çıkan Jian Yi'yi fark edememişti.

Elini kaldırıp Tang Yue'ye doğru salladı, ama beklenmedik bir şekilde yanından tanıdık bir ses geldi.

Jian Yi de arabanın yanında bekleyen Tang Yue'ye bakıyordu, "Yeni sevgilin mi?"

Yue Fei başını çevirdi ve Jian Yi'yi gördü. Kısa bir şaşkınlıktan sonra karşılık verdi, "Sana ne?"

Jian Yi tuhaf davranıyordu ve onunla tartışmaya meyilliymiş gibi görünüyordu, "En azından gidip başka bir alfa bulursun diye düşünmüştüm. Ama görüyorum ki sen gidip beta bulmuşsun."

Yue Fei: "...O bir alfa."

Bu sözleri duyan Jian Yi homurdandı, "O mu alfa?"

Yue Fei artık onunla uğraşmak istemiyordu, "O benim arkadaşım ve de benim eski sevgilimsin. Kiminle arkadaş olduğum seni artık hiç ilgilendirmez. Bana saçma sapan konuşmak yerine bu boş vaktini Yin Xinchen'le ilgilenmek için kullan."

Betadan bahsetmişken, kendisi de bir betaydı ve Jian Yi karşısına geçip betaları aşağılamaya kalkmıştı. Ne dediğini kulakları duyuyor muydu?

Jian Yi dudaklarını büzdü ve hiçbir şey söylemedi.

Tang Yue hala nasıl bir kavganın ortasına düştüğünden habersizdi. Yue Fei'nin ifadesindeki tuhaflığı fark etmişti ve oraya doğru gitmek üzereydi ki, çoktan Yue Fei kendisine yaklaşmıştı.

Yue Fei, Tang Yue'nin açtığı araba kapısından içeri girdi, "Hadi gidelim."

Tang Yue onayladığını belirttikten sonra yan taraftaki alfa öğrenciye döndü ve ayağını denk alması için sert bir bakış attı.

Jian Yi sessizce arabanın uzaklaşmasını izlerken elindeki çikolatalı kek yere düştü ve ifadesiz bir şekilde okula geri döndü.

Geçmişte, sınavlardan sonra Yue Fei kötü bir ruh halinde olurdu ve rahatlamak için beraber çikolatalı kek yerlerdi. Ama şimdi bu çikolatalı kek yüzünden küçük duruma düşmüştü.

Yue Fei'nin neden bu kadar kararlı ve inatçı olduğunu anlayamıyordu. Geçmişteki aşkları bir oyundan ibaret olabilir miydi?

Bir ilişkide vazgeçemeyen taraf kaybetmeye mahkumdu. Ancak bu ilişkide Jian Yi kaybedenin kendisi olduğunu asla kabullenemezdi.

Arabada, Tang Yue endişeyle, "Bay Yue, az önce bir problem mi oldu?" diye sordu.

Yue Fei: "Hayır, bir şey olmadı."

"Tamam o zaman. İleride herhangi bir sorunla karşılaşırsanız bana söyleyebilirsiniz, çözmek için elimden geleni yaparım."

Tang Yue aslında Yue Fei'yi okul kapısında durduran kişiyi tanıyordu. Bu, Yue Fei'yi aldatan eski erkek arkadaşıydı. Yue Fei'nin bilgilerini patronu için araştırırken öğrenmişti. Ama tabii ki de bunu söyleyemezdi.

Yue Fei diğerinin kafasında neler döndüğünden bihaberdi ama Jian Yi'nin az önce söylediklerini anımsamıştı, "Şey..."

Tang Yue onun tereddüt ettiğini gördü, "İstediğiniz her şeyi sorabilirsiniz."

I Got Bitten After Transmigrating into a Pseudo-Beta [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin