57. Bölüm: Banyo

27 4 0
                                    

Teknoloji çağındayken birinin sırlarını öğrenmek istediğinizde ilk bakacağınız yer neresidir? Tabii ki cep telefonlarındaki arama geçmişi!

Böylece odasına dönen Yue Fei hemen telefonun arama geçmişini açtı.

Ancak çok geçmeden göz atma geçmişinin boş olduğunu görünce hayal kırıklığına uğradı.

Ardından Yue Fei, bu telefonda bir mesajlaşma uygulamasının bile olmadığını fark etti.

Bu telefon kesinlikle daha önce kullandığı telefon değildi.

Telefonu fırlatan Yue Fei arkasına yaslandı ve yumuşak yatağa uzandı.

Sürekli bir tuhaflık olduğunu seziyordu.

Gu Wei, ikisinin bir kör randevuda tanıştıklarını ve ilk görüşte birbirlerine aşık olduklarını söylemişti. Birkaç aydır evlilerdi ama nedense ayrı odalara sahiplerdi.

Madem bu kadar aşıklardı, o halde neden ayrı uyuyorlardı ki?

Eğer orası sahiden de onun odasıysa, o zaman en önemli şeyleri orada saklıyor olmalıydı.

Yue Fei'nin başı yana doğru eğildi ve bakışları komodinin üzerine düştü.

Daha ayağa kalkmadan odanın kapısı aniden dışarıdan açıldı.

Yue Fei şaşkınlıkla sırt üstü oturdu, kapıya baktı ve içeri giren kişinin Gu Wei olduğunu gördü.

Ondan başka kimse gelemezdi de zaten.

"Ne oldu?" diye sordu Yue Fei.

Odaya bir bakış attıktan sonra Gu Wei açıklamaya başladı, "İlk başta hafızanı yitirdiğin için ayrı odalarda yatmamızın daha iyi olacağını düşünmüştüm ama ayrı ayrı uyursak da hafızanı geri kazanmana hiçbir faydası olmaz. Bu yüzden her zamanki gibi beraber uyumalıyız."

Yue Fei: "...Ben önce bir müddet tek başıma uyusam olmaz mı?"

Gu Wei: "Hafızanı geri kazanman için uygun olmaz, anılarını hemen hatırlamak istemiyor musun yoksa?"

"..." Yue Fei dudaklarını büzdü, böyle bir soruya nasıl karşılık verebilirdi ki?

Konuşurken, Gu Wei çoktan odaya yaklaşmıştı ve Yue Fei'nin dolabından birkaç takım pijama çıkarmıştı.

"Hastaneden taburcu olabileceğini duyunca kahya teyzeden senin için kıyafet hazırlamasını istemiştim. Aceleci davranmam benim hatam. Bugün bir kısmını geri götüreceğim, kalanları sonra o yerleştirir," dedi Gu Wei ve Yue Fei'nin pijamalarını aldı.

Yue Fei'nin karşı çıkmak için bir nedeni yoktu, bu yüzden onu takip etti.

Yue Fei öksürdü, "Bence önceden netleştirmemiz gereken bazı şeyler var."

Gu Wei dolabı topluyordu, "Neymiş?"

Yue Fei: "Hafızamı geri kazanana kadar beni eş olarak yükümlülüklerimi yerine getirmem için zorlayamazsın."

Bunu duyan Gu Wei başını çevirdi ve kaşlarını kaldırdı, "Eş olarak yükümlülükler mi?"

Yue Fei'nin bakışları arkadaki büyük yatakta gezindi, "Şey..."

Gu Wei onun ne demek istediğini nihayet anlamıştı, "Endişelenme. Sana söz veriyorum, hafızanı kazanana dek birlikte uyumaktan öteye geçmeyeceğiz."

Gu Wei'nin açıklaması tuhaf gelse de Yue Fei bir terslik olduğunu düşünmemişti.

Şimdilik hafızasını kaybedip kaybetmediğini anlayamıyordu. Ancak Gu Wei'ye daha fazla soru soramayacak kadar utanmıştı. Bu yüzden daha fazla üstelemedi.

I Got Bitten After Transmigrating into a Pseudo-Beta [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin