Gerçek dünyada, Yue Fei gecenin çoğunu borçlarını ödemek için çalışarak geçirmişti. Günde üç saatten az uyuyordu ve iki hafta önce bu kitaba ışınlanmasının nedeni aniden ölmüş olmasıydı.
İlk başta, Yue Fei yaşamak için ikinci bir şansı olduğu için çok mutluydu, ancak tekrarlayan mide hastalığı gerçek hayatındaki rahatsızlıklarını bu hayata da taşımış olduğunu fark ettirmişti.
Böylece Yue Fei sağlıklı beslenmeye ve spor yapmaya başlamıştı.
Ayaklarını ıslattıktan sonra saat onda yatağa gitti ve oda arkadaşlarının oyun oynarken çıkardıkları klavye seslerinin arasında huzur içinde uykuya daldı. Ertesi sabah saat altıda uyandı. Oda arkadaşları her zamanki gibi kalkamamışlardı. Bu yüzden elini yüzünü yıkadıktan sonra aşağı indi.
Sağlıklı çalışma ve dinlenme alışkanlığı, aynı zamanda sağlıklı bir diyet.
Sabah erkenden saat altıda kafeteryada kahvaltı yapan çok az insan vardı. Bu ABO dünyasında bile, üniversite öğrencileri geceleri uyumuyor ve haliyle de sabah erken kalkamıyorlardı.
Tabii ki, Yue Fei gibi sağlık bilincine sahip öğrencilerin kafeteryada kahvaltı yaptıkları da göz ardı edilemezdi.
Yue Fei köşede oturdu ve kahvaltısını bitirdikten kısa bir süre sonra yatakhaneye doğru yavaşça yürüdü.
Neredeyse yurt binasının önüne geldiğinde cep telefonu çaldı.
Yue Fei bir göz attı, Jian Yi miydi?
Çağrıyı reddetti.
Ama telefonu kapatır kapatmaz Yue Fei yukarı baktı ve yatakhanede duran kişinin kendisine baktığını gördü.
"Xiao Fei, sana kahvaltı getirdim," dedi Jian Yi. Bir elini cebine koymuş diğer eliyle çantayı kaldırıyordu; oldukça yakışıklı ve göz kamaştırıcı görünüyordu.
Yue Fei gözlerini kıstı ve ona doğru yürüdü, "Gerek yok, ben çoktan yedim."
Jian Yi belli ki ona inanmamıştı, "Bana hâlâ kızgın olduğunu biliyorum."
Yue Fei: "Biz ayrıldık."
Jian Yi: "O zaman sana tekrar kur yapacağım."
Yue Fei afallamıştı: "?"
Nasıl hala böyle olabilirdi ki?
"Yin Xinchen'den hoşlanmıyorum. Feromonlar eylemlerimi kontrol edebilir ama hislerimi kontrol edemezler."
Yue Fei gözlerini kapattı ve derin bir nefes aldı. Jian Yi neden bildiğinden farklı bir senaryoya göre hareket ediyordu ki?
"Beni ikinci kez aldatabilecek bir erkek arkadaş istemiyorum," dedi Yue Fei, sesi çok soğuk ve acımasızdı.
Jian Yi biraz kızgındı, "Ama çıkmaya başladığımızda bir alfa olduğumu biliyordun ve yine de benimle çıktın."
Yue Fei sakince karşılık verdi, "O zaman feromonlar tarafından kontrol edilmeyeceğini ve rastgele birini işaretlemeyeceğini söylemiştin. Şimdi ne oldu?"
Jian Yi ağzını kapadı, bu konu hakkında gerçekten de akıl yürütemiyordu.
"Yue Fei, beni gerçekten sevdin mi?" dedi Jian Yi, derin gözleri Yue Fei'nin kayıtsız yüzünü yansıtıyordu.
Yue Fei: "Sevdim."
Yue Fei, Jian Yi'yi seviyordu. O zamanlar bu aşka takıntılıydı ve bu da onun başkalarına ve kendisine zarar vermesine neden oluyordu. Ama şimdi Yue Fei sadece romanın sonunu değiştirmek ve iyi bir yaşam sürmek istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Got Bitten After Transmigrating into a Pseudo-Beta [BL]
FantasiaTAMAMLANDI. Tanıtımı güncelleyeceğim. Omegaverse, Mpreg