36. Bölüm: Anlaşmalı İşaret

37 5 0
                                    

Her şeyden önce, omega olduğunu çok fazla kişinin öğrenmemesi gerekiyordu.

Yue Fei'nin aklına gelen ilk şey buydu ve bu meseleyi gizlemek için Gu Wei'nin iş birliği gerekiyordu.

İkinci olarak da, doktorun da söylediği gibi cinsiyet farklılaşmasında alfa feromonlarına ihtiyacı vardı.

Bu konu da Gu Wei'nin iş birliğini gerektiriyordu.

Dahası, omega olması beklenmedik bir durum olsa da, bunun Gu Wei'nin planlarını etkileyip etkilemeyeceğini ve hatta aralarındaki anlaşmanın bozulup bozulmayacağını bilmiyordu.

Bunu Gu Wei'yle tartışması lazımdı.

İlaveten, önceki günkü öpüşmeleri...

Durumu sakin bir şekilde analiz eden Yue Fei, aniden yüzünü avuçlarıyla kapamak istedi.

İlk öpüşmelerini Gu Wei'nin kışkırtmasının bir sonucu, ikincisini de Gu Wei'nin ona yardım edişi olarak kabul edebilirdi.

Evet, bu gayet mantıklıydı.

Dürüst olmak gerekirse, Gu Wei ile nasıl yüzleşeceğini gerçekten de bilmiyordu.

Gu Wei bir keresinde ona omega feromonlarından hoşlanmadığını söylemişti ve şimdi Yue Fei bir betadan omegaya dönüşmüştü.

Bundan sonra Gu Wei'nin aralarındaki anlaşmayı feshedip etmeyeceğini bilmiyordu.

Omega olmak gerçekten de çok zordu. Bir de kızışma dönemi meselesi vardı tabii, şimdi ne yapacaktı?

Omega yerine bir alfaya dönüşseydi daha iyi olurdu... Yue Fei, hayal ettiği güzel geleceklerin artık yalnızca hayallerinde kalacağını hissediyordu.

Gu Wei ile evlilik sözleşmesi sona erdikten sonra seyahate çıkarsa ve kızışma dönemine girerse ne olacaktı?

Çok çalışırsa, kendine güvenirse ve kendi kendine yetmek için çabalarsa ama sadece bir kere yanında inhibitör taşımayı unutursa ve iş arkadaşlarından biri onu işaretlerse ne yapacaktı?

O anda, Yue Fei dünyanın gerçekten omegalara karşı kötülüklerle dolu olduğunu hissetti.

İlla işaretlenmesi gerekiyorsa, Gu Wei tarafından işaretlenmeyi tercih ederdi.

Birden Yue Fei'nin aklında bir fikir yeşerdi.

Eğer, işaretlendikten sonra ikisi birden diğer insanların feromonlarının kokusu almayacaksa o halde Gu Wei neden onu işaretlemiyordu ki?

Tıpkı Gu Wei'nin sözleşmeyle evlenecek birini bulması gibi, aralarında neden sözleşmeyle işaret olmasındı ki?

Gu Wei omegalardan hazzetmediği için onu işaretledikten sonra diğer omegaların onu baştan çıkarması konusunda endişelenmesine gerek kalmayacaktı. Yue Fei'nin ise aniden kızışma dönemine girerek başka alfalar tarafından işaretlenme riski ortadan kalkacaktı. Karşılıklı bir kazan-kazan durumu olacaktı böylece.

Fakat Gu Wei istemezse... sözleşmeli olarak onun alfası olmayı kabul edebilecek birini bulacaktı.

Tüm bunları düşündükten sonra Yue Fei rahatlamıştı.

İşaretleme sürecine gelince... Yue Fei aslında bunu pek iyi bilmiyordu. Zamanı geldiğinde kendisini akışa bırakacak ve sadece bir köpek tarafından ısırıldığını düşünecekti.

Yue Fei'nin sakinleşmesi için zamana ihtiyacı olduğunu bilen Gu Wei, düşünceli bir şekilde onu yalnız bıraktı. Odadan ayrıldıktan sonra doktorun yanına gitti ve ayrıntılı olarak Yue Fei'nin durumunda nelere dikkat etmesi gerektiğini sordu.

I Got Bitten After Transmigrating into a Pseudo-Beta [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin