Gu Wei'nin ilişkilerinin nasıl kamuoyuna açıklandığını anlatmasını dinledikten sonra Yue Fei utançla kafasını kaşıdı. Gu Tiansheng kendi başına buyruk bir şekilde basın açıklamasını değiştirmişti.
"Anlıyorum. Zaten ilişkimizin açıklanması benim için bir problem değildi."
Eğer Gu Wei yalnızca Gu Grubu'nun itibarını korumak uğruna bu açıklamayı yaptırmış olsaydı, o zaman Yue Fei hayal kırıklığına uğrayacaktı.
"Neyse ki Gu Grubu'nun açıklamasını internetteki yorumlarda oldukça iyi bulmuşlar."
Gu Wei ona baktı ve Yue Fei konuşmasını bitirdikten sonra elini kaldırıp onun başını okşadı, "Bu konuyu en kısa sürede çözeceğim. Ama sen, neden bugün aniden şirkete gelmiştin? Beni kontrol etmeye mi?"
Kontrol etmeye... Yue Fei başını çevirdi, "Öylesine, içimden geldi."
Ne zaman şirkete Gu Wei'yi görmeye gitse sanki hep kötü bir şey oluyordu. Geçen sefer gittiğinde Ge Xi ile karşılaşmıştı ve bu kez de gittiğinde Gu Wei'nin konuşmalarını yanlış anlamıştı.
Gu Wei hafifçe kıkırdadı, "O halde bundan sonra 'öylesine'den daha fazlası olsun."
Yue Fei: "Şirkete sık sık gelmemi mi istiyorsun yani? Neden ki?"
"Tek başıma çalışmak çok sıkıcı," dedi Gu Wei.
Herkesin gözünde süper bir işkolik olan Gu Wei az önce tek başına çalışmasının sıkıcı olduğunu mu söylemişti sahiden?
Yue Fei'nin kulakları kızarmıştı, "Madem öyle, zaman bulduğumda sana yiyecek bir şeyler getireceğim."
Gu Wei, Yue Fei'nin yanağını çimdikledi, "Teşekkür ederim."
Yue Fei ona kızgınmış gibi baktı, "Yine yanağımı çimdikledin."
"Tamam, çimdiklemeyeceğim daha fazla," dedi Gu Wei, ardından başını eğdi ve Yue Fei'nin yanağına bir öpücük kondurdu.
Feromon tedavisi ya da şehvetten ötürü değildi; basit ve masum bir buseydi bu.
"Bundan sonra ne zaman seni çimdiklemek istesem, sana bir öpücük konduracağım."
Yue Fei'nin yüzü kızarmıştı, "O zaman çimdikleyebilirsin..."
―
Gu Wei onu seviyor muydu?
Çalışma odasına geri döndüğünde Yue Fei'nin kalbi öylesine çarpıyordu ki, sakinleşmek için başını masaya dayamıştı.
Gu Wei ona âşık mıydı?
Eğer değilse, neden onu böyle öpüyordu ki?
Şimdiye kadar ne kadar yakınlaşmış olurlarsa olsunlar Yue Fei hiç bugünkü o masum öpücükten etkilendiği kadar etkilenmemişti.
Şehvet olmadan sadece birine yakın olmak istemek ve onu öpmek, âaşık olduğunda yaptığın bir şey değil miydi zaten?
Düşündükçe umudu artıyordu. Yue Fei ders kitabını açtı ve kalbini yatıştırmak için soru çözmeye çalıştı.
Fakat, herhangi bir gün duygularını itiraf etmeye çalışmasındansa, şimdi gidip her şeyi açıklaması daha mantıklı olmaz mıydı?!
Bunu düşünen Yue Fei ayağa kalktı, çalışma kitabını fırlattı ve kendinden emin bir şekilde yan taraftaki Gu Wei'nin çalışma odasına doğru yürüdü.
Kapıyı çaldıktan sonra iterek açtı ve gözlerini kapatarak derin bir nefes aldı.
"Gu Wei, seni seviyorum!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Got Bitten After Transmigrating into a Pseudo-Beta [BL]
FantasyTAMAMLANDI. Tanıtımı güncelleyeceğim. Omegaverse, Mpreg