46. Bölüm: Tuzak

30 7 0
                                    

Yue Fei hayatında daha önce kimseye kur yapmamıştı.

Hatta kur yapma meselesini bile tamamen yanlış anlamıştı.

Tüm bunları düşünürken Yue Fei tarayıcıyı açtı ve sevdiği kişiyi nasıl etkileyeceğini aradı.

Gu Wei banyodan çıktığında, Yue Fei'nin yorganın altına gömüldüğünü ve geç saatlere kadar telefonuyla oynadığını fark etti.

Gu Wei kaşlarını kaldırdı ve iki adım yaklaştı, "Hâlâ uyumadın mı sen?"

Yue Fei sesi duyduktan sonra hemen telefonunu kapattı ve gözlerini yumdu, "Şimdi uyuyorum."

Gu Wei hafif bir kahkaha atarak ışığı kapattı ama dünkü gibi oturma odasındaki kanepede dinlenmek yerine Yue Fei'nin yanına uzandı.

Yue Fei'nin vücudu aniden kaskatı kesildi.

"Bana yorganı vermeyecek misin?" dedi Gu Wei, sesi yüksek değildi ama karanlıkta net bir şekilde duyabiliyordu

Yue Fei sessizce yorganı ona doğru itti.

Yağmurun ne zaman başladığını bilmiyordu ama su damlacıkları tık tık sesleriyle pencereye vuruyordu.

"Uyu hadi."

Yabani reçine kokusu, Yue Fei'ye büyük bir güvenlik duygusu veriyordu. Yorucu bir gün nihayet sona ermişti. Nefesi yavaş yavaş dengelendi ve ardından uykuya daldı.

Ancak ona uyumasını söyleyen Gu Wei'nin gözleri açıktı ve karanlıkta omegasının sırtına bakıyordu.

Pencerenin dışında sağanak yağmur yağıyordu ama içeride olan Yue Fei, rüyasında yanmakta olan bir ormanın ortasında olduğunu görüyordu.

Etrafı alevlerle sarılmıştı ve tek kaçış yolu soğuk, sessiz bir göldü.

Aceleyle arkasını döndü ve tek umuduna doğru koştu. Soğuk suya daldıktan sonra Yue Fei rahat bir nefes aldı.

Kollarına sokulan kişiye memnuniyetle sarılmak ve onun tatlı omega feromonlarını koklamak Gu Wei'yi sakinleştirmişti. O da yavaş yavaş uykuya daldı.

Ertesi gün Yue Fei, Gu Wei'nin kollarında uyandı. Gözlerini kırpıştırdı, utançla arkasını döndü ve önceki gece yattığı kısma geri geçti. Ona uykusundayken bilerek mi yoksa farkında olmadan mı sarıldığından emin değildi.

Tatilde olmasına rağmen Gu Wei erkenden kalkıp şirkete gitti. Yin Song'un işleriyle uğraşmayı bir an önce bitirmek ve ardından Yue Fei'ye adayı gezdirmek için daha fazla boş vakti olmasını istiyordu.

Yue Fei umursamıyor ve hatta şirkette daha fazla zaman geçireceğini umuyordu çünkü nasıl flörtleşeceği konusunda plan yapmak için biraz yalnız kalmaya ihtiyacı vardı.

Gu Wei evden çıkar çıkmaz, Yue Fei interneti açtı ve araştırmasına devam etti.

Beğendiğiniz kişiye kur yapmak için:

1. Ona küçük hediyeler verin.

2. Onun için yemek yapın.

3. Mesai saati bitince onu işten alın.

4. Üzgün ​​olduğunda ona eşlik edin.

5. Ortak hobiler geliştirin.

6. Onu nasıl mutlu edeceğinizi öğrenin...

Yue Fei telefonda okuduklarını defterine not alıyordu.

Ona hediye vermişti...Erişte de yapmıştı...

I Got Bitten After Transmigrating into a Pseudo-Beta [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin