Uyarı: Bu bölüm diğer Yue Fei, gerçek beta Yue Fei hakkında. İsterseniz okuyun, istemezseniz de diğer ekstraya geçebilirsiniz hikâyeyi etkilemiyor.
―
Adı Yue Fei'ydi ve o bir betaydı.
Bu dünyada alfalar birinci sınıf vatandaş, omegalar ikinci sınıf vatandaş ve betalar da üçüncü sınıf vatandaştı.
Halkın düşüncesi buydu.
Ancak Yue Fei, hem omega hem de betaların mevcut toplumda en düşük statüye sahip olduğunu düşünüyordu.
İster yetenek ister çevre olsun, alfa olarak doğanlar, diğer iki cinsiyetten daha yüksek düzeyde ayrıcalıklı muameleden yararlanırlardı.
Yaratıcı o kadar adaletsizdi ki her şeyi alfaya vermiş ve diğerlerini de sonsuza dek alfaların liderliğine boyun eğmek zorunda bırakmıştı.
Çocukluğundan beri ne kadar uğraşırsa uğraşsın, hiçbir zaman alfaların önüne geçememişti.
Geçebileceği tek durum alfanın kendi kendine pes etmesi olabilirdi.
Aynı koşullar altında eşit çabayla, betalar alfalardan %20 daha az ödül alıyordu.
Bu, bilimsel deney istatistiklerinin sonucuydu. Bilim, betaya alfa ile aynı başlangıç çizgisinde durmanın %500 daha çok çaba gerektirdiğini söylüyordu.
Yue Fei'nin bir çift küçük kardeşi vardı; sevgi dolu kardeşler gibi görünseler de sadece Yue Fei alfa kardeşine karşı hoşnutsuzluğunu saklamaya çalışıyordu.
Küçük erkek kardeşi belki de bunu fark etmişti. Yue Fei bilmiyordu ama alfa küçük erkek kardeşi hiçbir zaman kendi akranlarını geçememişti.
Ama küçük erkek kardeşi bu kadar kötü bir performans sergilese bile, ailesi yine de ailesi mirasın ona kalacağını söylüyordu. Küçük kız kardeşi bir omegaydı. Onun geleceği için endişelenmelerine gerek yoktu. Sadece bir beta olan Yue Fei, kendi geleceğini göremiyordu. Kardeşlerinin gelecekte kendisine yardım edeceklerini umut etmekten başka çaresi yoktu.
Bu nedenle Yue Fei ne kardeşlerine ne de ailesine yakın olmak istiyordu.
Belki yabancıların veya diğer aile üyelerinin gözünde uyumlu bir aileydiler. Ama Yue Fei aslında öyle olmadıklarını biliyordu.
Ailesi iki yüzlüydü.
Daha sonra Yue Fei bir alfaya âşık olmuştu. O alfa çok özeldi. Kadere inanmadığını ve alfa ile omega arasındaki bağa katılmadığını söylemişti. Âşık oldukları sürece alfa ve beta olarak sonsuza dek birlikte olabilirlerdi.
Yue Fei ona inanmıştı.
Ancak daha sonra Yue Fei bir yalana inandığını öğrenmişti. Ardından açıklanamaz bir kaza sonucu başka bir dünyaya gelmişti.
Bu dünyada alfa, beta veya omega kavramı yoktu.
İlk başta alışamamıştı ve zaman zaman Jian Yi'yi özlüyordu.
Tesadüfen bir kitap görmüştü.
Kitaptaki kişi ile aynı isme ve aynı deneyimlere sahipti. Yue Fei, bu kitaptaki kişinin kendisi olduğundan neredeyse emindi.
Ama ne yazık ki bu kitapta sadece bir yan karakterdi ve onun sayesinde iki ana kahraman birbirlerine âşık oluyorlardı.
Kitabı okuduktan sonra, Yue Fei kiralık evinde uzun süre yalnız kaldı. Sadece birkaç saat içinde, diğer dünyadaki hayatının sona erdiğini kabul etmiş gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Got Bitten After Transmigrating into a Pseudo-Beta [BL]
FantasíaTAMAMLANDI. Tanıtımı güncelleyeceğim. Omegaverse, Mpreg