Barış Alper Yılmaz
★
Yavaş yavaş herkes gelirken,Arin gözden kaybolmuştu.Karan'ı babasına bıraktıktan sonra hızlı adımlarla büyük alandan dışarıya doğru çıkmıştı.
Aradan yaklaşık on dakika geçince istemsizce elim telefona gitti.Arin'i merak ettiğimden kendisini çaldırdım.
"Aradığınız kişiye ulaşılamıyor lütfen.."
İlk defa bir aramamı açmaması daha da garibime gidiyordu.Etraf kalabalıktı o yüzden duymamış olduğunu düşünüp camekanlardan ayrılıp kısa bir mesaj yazdım.
Barış;
Önemli birşey mi oldu?Barış;
Bir anda hızlı hızlı çıkıp gittin çantanı da almışsınBarış;
Arin?"Ne oldu Çiko biraz fazla stresli gibisin"dedi Kerem.Yanındaki sandalyelerden birini çekip oturdum.Kerem'in yanındaki Yunus ve Berkan'da bana doğru bakmaya başladılar.
"Oğlum,bir şey mi oldu söylesene"dedi Yunus.Dışarıdan nasıl gözüküyordum bilmiyordum ama birşey olacakmış gibi hissediyordum.
"Olmadı da,olacak gibi"dediğimde üçü de yüzünde anlamaz ifadelerle bana bakıyorlardı.Ben Arin'in bir anda gidişini açıklayacakken karşı masadan telaş içerisinde Aleyna bize doğru geliyordu.
"Berkan,Arin nereye gitti gördünüz mü? Arıyorum açmıyor yazıyorum tek tik"dedi Aleyna.Oda benim gibi bir huzursuzluk hissetmişti.
"Bende onu arıyorum az önce Karan'ı oynatırken bir telefon gelmiş ona çıkıp gitmiş"dedim.
"Alla Alla biri çağırmıştır belki direk kötü olaylara bağlamayın"dedi Berkan içimize su serpmeye çalışırken.
"Arin'in huyu değildir haber vermeden gitmek kesin o Naim şerefsizinin işi bu"dedi Aleyna.Hiç birimiz Naim diye birini tanımıyordu.
"Siz tabi tanımıyorsunuz kısaca açıklıyım siz tanırsınız şu Naim Kılıç'ı tanırmısınız futbolcu"dediğinde o an aklıma az çok anımsadığım bir yüz gelmişti.
"Ne alakası var onun Arin'le"diye sordum gergince.
"Sakin ol sen bi"dedi Yunus bana doğru.
"Bunu aslında bana söylemek düşmezdi de Arin'in eski sevgilisi,hani takıldılar diyemem üç yıla yakın süren birşeydi"dedi Aleyna.İçimdeki sinir şuan patlama zirvesine gelmişti.
"Anlatmaz olaydın"dedi Berkan.Aramızda en iyi o çocuğu büyük ihtimalle Yunus tanıyordu çünkü kendisi Adana demirsporda kendisiyle beraber aynı takımdaydı.
"O Naim'i takımda da sevmezdim,bir garipti ne ilk 11'de olur ne yedekte sadece adı vardı"dedi Yunus.Bu laflarından sonra daha da gerilmiştim.Arin neden çekip gitmişti?
"Kesin o Naim aradı onu,hep Arin'in enayiliği yüz veriyor hala buna"diye böbürlendi Aleyna.
"Peki ben bu Naim'i nereden bulabilirim?"diye sorduğum da dört yüz aynı anda bana garip bir şekilde bakmıştı.
"Barış dur bi belki kızın bir işi çıktı yapma şöyle"dedi Kerem.Öfkeyle herşeyi,bu geceyi bozabilirdim haklılardı.
"Bir yarım saat dönmesini bekleyin dönmezse bir soralım etrafa,belki annesini falan da karşılamaya gitmiş olabilir İzmir'den geleceklerdi"dedi Aleyna.Yüzümün gerildiğini hissediyordum.
"Ben gidiyorum şimdi masaya gene de yazarım Arin'e"diyip yanımızdan ayrılarak yavaş yavaş karşı masaya gitti.
Bir gözüm telefonumda,bir gözümse büyük sahneydi.Ödül törenin tam tamına başlamasına yarım saat vardı.Arin o vakitte bir yerden haberi gelmezse ortalığı fena karıştıracaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bal | Texting
ChickLit"Sen insanları kendine sevdirip sonra hayatlarından siktir olup giden birisin"diyerek bağırdı Arin "Arin yeter ben azından kendimi sevdirmeyi biliyorum" diye bağıran Barış evin kapısına yöneldi. Kapıyı çarpıp giderken arkasında ağlayarak bıraktığı n...