2.4

137 13 43
                                    

Boramess - Sadece Sen ve Ben

Barış Alper Yılmaz

"Bizimle röportaj yapmayı kabul ettiğin için teşekkürler Barış"dedi Trt'den ödül törenini çekmeye gelen muhabir.

"Seve seve"diyerek başımı salladım.

"Biz aslında büyük iki kere şaşkınlığa uğradık senin hakkında birincisi adın bir sürü absürt kişiyle gösterildi,bir sürü olay yaşadın ona rağmen bugün burda kimin gerçek olduğunu ödülü alarak gösterdin."

"Öncellikle futbol oynamak ve kupa almak benim artık hayatımın merkezi,kendimi bu yolda kulaklarımı kapatarak gelişmeye çalışıyorum.Bu öğütleri,eleştirileri dinlemiyorum anlamında asla değil sadece eleştiriler her zaman olacak ama beni çok ilgilendirmiyor ben kendimi zaten iyi olarak görüyorum"diyerek sustum.Yanımdaki Arin'e bakınca yüzüme gülümsedi.

"İkinci sorumuza geçelim bu daha çok spordan değilde,Arin hanımla ilişkinizi bugün doğruladığınızı düşünüyoruz bu konu hakkında birşey demek ister misin?"

"Arin herşeyden önce benim o zor sakatlık zamanlarımda yanımda duran en önemli kişilerden,Arin benim arkamda dururken sadece adımı biliyordu.Yani benim için değeri çok,kendi benim için en değerlim olur"dediğimde mikrofonu Arin'e çevirdiler.

"Hayırlı Olsun diyelim, hem Arin hanım'a hemde size soralım.Bugün ki aldığınız ödüller sizi şaşırttı mı? Veya ödülleri size verileceğini bekliyor muydunuz?"

"Açıkçası ödülü alarken bile söyledim,ben beklemiyordum ülkemizin çok iyi voleybolcuları olduğunu düşünüyorum,Yalanma olmasın bu yıl gerçekten bir düşüş yaşadım ama bu sezon kendimi düzelteceğimi,ülkeme arkadaşlarımla zafer getireceğimi düşünüyorum"diyerek kestirip attı.Arin düşüşünden konuşmaktan nefret ederdi..

"Evet Barış tekrar sana dönelim"

"İnsanlar senin geçen sezondan çok yorulduğunu,artık düştüğünü düşünüyor sen ne demek istersin?"

"Geçen sezon yetmişe yakın maça çıktım,evet yorulduk mu? yorulduk ama şampiyonluğumuzu alarak yorulduk,asla emeklerimizin boşa gittiğini düşünüyorum elimden geldiğince dinlenmeye çalışıyorum"

"Sorularımızı Arin hanımla cevapladığınız,yorumsuz bırakmadığınız için çok teşekkür ederiyoruz Trt ailesi olarak iyi akşamlar dilerim"

"İyi Akşamlar teşekkürler"

"Allah'ım şükür bitti ya şu topuklularla yürümek amma zormuş ya" diyerek bindiğimiz arabamda ayakkabılarının bağlama kısmını açtı.

"Giyme balım şöyle şeyleri ayağını acıtıyor"dediğimde yüzünde donuk bir ifadeyle elini kemer yerine atıp kemerini taktı.

"Birşey mi var Arin? Birşey var belli bir asık suratın"dedim arabayı çalıştırmadan yüzüne bakarken.

"Babam rahatsızlanmış koşa koşa oraya gittim başka bir şey yok" dediğinde üzgün olma sebebi ortaya çıkmıştı.

"İstersen yanlarına gösterebilirim seni?" dediğimde kafasını istemez bir şekilde salladı.

"Babam iyi zaten gördüm onu sadece bir evime gidip üstüm değiştirip uyuyum yeterli" dedi yüzünde dağılan makyajı doğal halini gösteriyordu.

"Barış dondun mu? Alo"dediğinde yüzüne odaklanmış gözlerimi üstünden kaldırdım.

"Yakından daha da güzelmiş gözlerin" dedim.Kendisinin yüzünde ufaktan bir gülümseme oluştu.

Bal | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin