Chapter 6.

18 3 1
                                    

Dikkatimi derslerime vermeye çalışıyordum ama hayır, aklımı kurcalayan şeylerin başını çeken Alper Rumeli bu konu hakkında bana yardımcı olmuyordu.

Dürüst olmak gerekirse, hiç yardımcı olmuyordu.

Parmaklarımın arasındaki kalemi çevirirken gözlerim, uzun parmaklarımda geziniyordu. Tarih hocasının işkence gibi geçen hikayelerini dinlemekten çok, aklımı bulandıran kişiye uzatıyordum ben de mikrofonu.

Alper Rumeli.

12/B sınıfında ve basketbol kulübünde bulunan, benimle yaşıt, uzun boylu, kumral bir playboy'du. Daha doğrusu okulda ona böyle derlerdi. Zengin piçlerden biriydi ama bana göre bu tabir az bile kalırdı.

Bazen ondan nefret ediyordum.

Ama sadece bazen.

Kalbimi kırmıştı. Nedenini ise asla bilmediğine emindim. Aslında bu kalp kırma işinden bir kişi dışında kimsenin de haberi olduğunu sanmıyordum. Çünkü elle tutulur, somut bir şey değildi bu.

Nedenini kabul ettiğim gün ise sıçtım diye çığlık atmıştım evin ortasında.

Ve en sonunda ona anonim bir şekilde yazmanın daha doğru olduğunu düşündüm. Çok aptalcaydı, biliyordum. Ona gerçeği kesinlikle söylemeyecek olsam bile anlatırsam ve beni dinlerse içimi dökmüş olurum diye düşünmüştüm. Fakat öyle olmadı.

Ben yazdım. O yazdı. Amacının açıkça benim kim olduğumu bilmek olduğunu da söyledi. Eğer ufak bir cesarete sahip olsaydım, onunla bu konuyu yüz yüze konuşurdum.

Birbirimizden nefret ederken bu pek mümkün görünmüyordu doğrusu.

Ama yine olmuştu ve acı bir şekilde sonlanmıştı. İleride keşke diyeceğim bir şey kalmamıştı.

Öğle arasına girdiğimizi bana hatırlatan zil sesi kulağımı tırmaladığında, gözlerim sınıftan çıkan öğrencilerde ve yazılarla dolu tahtada geziniyordu. İç çekerek alnımı ovaladım. Bu sırada kalemi kitabımın üzerine bırakmış, ayağa kalkmıştım.

Kasım ayında olduğumuz için hava çok da olmasa soğuktu ve bu yüzden; üzerimde kirli beyaz, boğazlı bir kazak ve kot pantolon vardı. Kahverengi botlarımı ayaklarıma geçirmiş, koyu kahverengi saçlarımı hızlıca düzleştirip aceleyle evden çıkmıştım sabah. O yüzden kahvaltı bile yapamamıştım.

HALEL | YARI TEXTINGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin