Alperumeli: Sanırım kim olduğunu biliyorum.
Selenophile: ?
Selenophile: Ne diyorsun?
Alperumeli: Kim olduğunu biliyorum.
Alperumeli: Ve bunu kanıtladığımda seni göreceğim, gizemli kız.
(Görüldü✔️✔️)
🔗
Alper Rumeli bana mesaj attığında, daha doğrusu Selenophile'ye mesaj attığında, saat gece yarısını geçmişti ve ben evdeydim. Kim olduğumu bilmesi imkânsızdı, büyük ihtimalle yanlış kişiye sıkıyordu ve aslında bu daha da acı vericiydi. Çünkü ona anonim yazan kişinin ben olduğumu bilmesi bir şeyleri hallederdi belki fakat şimdi başkasına yakın olacaktı.
Aklımı kaçırmak üzereydim.
En başından bu işe girmemem gerekirdi. Ona yazmamam gerektiğini, dört yıldır nasıl içimde biriktirdiysem öyle de kalbime gömmeyi öğrenmem gerekiyordu.
Ama bu aptal kalp hep onun yanında yaşadığını hissediyordu. Tıpkı ruhum gibi. Ve eninde sonunda ateşlerde yanan, kırılan, yakılan ben olmak istemiyordum.
İç çekerek alnımı yastığıma bastırırken yüzüstü yatakta uzanıyordum. Kafayı yiyecektim. Midem bulanıyordu ve bunun sebebi bir bardak bira olabilirdi. Çok fazla alkol tüketmediğim için çarpmış bile olabilirdi, bilmiyordum.
Tam da tahmin ettiğim gibi kusma ihtiyacıyla yataktan fırladım, banyoya girdiğimde ağız dolusu kusmaya başlamıştım. Dilime gelen iğrenç tatla anında yüzüm buruşurken, dişlerimi fırçalayıp limonlu bir şekeri ağzıma atmıştım. Yeniden odama girdiğimde burnumu çekerek ve karnımı tutarak battaniyenin altına girdim. Hava soğuktu. Ve ben yalnızdım.
Boş bakışlarla duvarı izlediğim dakikaların sonunda bir ses duydum. Telefonum çalıyordu. Başımı yanıma çevirip arayan kişiye baktığımda, o kişinin babaannem oluşu beni şaşırtmaya yetmişti. Kaşlarım çatılırken beni en son bir buçuk hafta önce aradıkları geldi aklıma. Ayrı eve çıktığımdan beri içi rahat değildi ikisinin de. Dedem mal varlığı iyi olan bir adamdı ve yanlarında kalmamı istiyordu. Aynı şeyi babaannem de söylüyordu ama bir şekilde kendi ayaklarımın üstünde durmayı öğrenmem gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HALEL | YARI TEXTING
Teen Fiction"Aramıza o kadar büyük bir boşluk girdi ki, hiç bile saysam bunu, bu kalbin yeniden atması imkansız."