အပိုင်း(၅၀)

569 6 0
                                    

"အယ်ပန်းမတွေ့တာတောင်ကြာပြီအခန်းချင်းကပ်နေပြီးစင်ဒီလည်းအလုပ်နဲ့ဆေးရုံနဲ့ကူးနေတော့ပန်းနဲ့ကိုအေးဆေးစကားမပြောဖြစ်ဘူး"

စင်ဒီချိုကသရက်သီးခွဲနေရင်းပန်းကိုလှည့်စကားပြောစည် မစင်ဒီကိုကြည့်ရတာခုမှရုံးကပြန်လာသည်ထင်သည် ရုံးအင်ကျီတောင်မလဲရသေးတံခါးလည်းပွင့်နေတာမို့ခွင့်မတောင်းပဲဝင်လာသလိုဖြစ်သွားသည်

"ဟုတ်တယ်မမ ပန်းလည်းသတိရလို့စကားပြောရအောင်လာခဲ့တာ မနေ့ညကလည်းကြည့်သေးတယ်တံခါးပိတ်ထားလို့ ဒါနဲ့ဆေးရုံဆိုတာက ဘယ်သူဘာဖြစ်လို့လဲဟင်"

"အသိအမတစ်ယောက်ပါ ကား accident ဖြစ်ထားတာလေ ခေါင်းနည်းနည်းထိထားတယ်သူက ဆွေမျိူးသားချင်းလည်းမရှိတော့စင်ဒီလည်းကိုချင်းစာလို့သွားစောင့်ပေးနေတာ ခုထိသတိမရသေးဘူး"

"ဟုတ်လားဂရုစိုက်ပေးလိုက်ပါဆွေမျိုးသားချင်းမရှိလို့ဒုက္ခရောက်ရတဲ့ခံစားချက်ကိုပန်းကိုတိုင်လည်းနားလည်တယ်"

"ဟုတ်တယ်ပန်းရေ စင်ဒီလည်းအားနေတာနဲ့ သွားစောင့်ပေးနေတာ ဒါနဲ့ပန်းဒီနေ့အလုပ်မသွားဘူးလား"

"ပန်းအလုပ်ကထွက်ခဲ့ပြီ မမစင်ဒီ"

"အယ်ဟုတ်လားဘယ်လိုဖြစ်လို့ကိုသီဟသိလား"

"သိတယ်မမရယ် ကိုသီဟနဲ့တော့မဆိုင်ပါဘူးမမသွားပြောမနေနဲ့တော့နော်ဒီတိုင်း ပန်းအဆင်မပြေမှုတွေများလာလို့ပါ............ ပန်းဒီကြားထဲဘာတောင်လုပ်ရမလဲမသိ ......လကုန်ရင်တိုက်ခန်းခကပေးရတော့မှာ.........အဲလိုပြောလို့တမျိုးမထင်နဲ့နော်မမ ပန်းပြောတဲ့အဓိပ္ပာယ်က မမ ပစ္စည်းတွေထားဖို့အခန်းလိုတယ်မလားပန်းအခန်းကိုဆက်ငှားလို့ရတယ် ပန်းကအလုပ်နဲ့နီးလို့တိုက်ခန်းမှာနေနေတာလေအလုပ်မရှိတော့ဘူးဆိုတော့ပန်းမြို့ထဲက အဆောင်လေးပဲငှားနေပြီးအရင်အွန်လိုင်းစျေးဆိုင် လေးပြန်လုပ်မလားလို့ပါ"

"အာ မဟုတ်တာ ပန်းအိပ်ဖို့တစ်နေရာစာတော့ စင်ဒီပေးနိုင်ပါတယ်ဘယ်မှမပြောင်းရဘူးစင်ဒီနဲတူတူလာနေပန်းသွားတော့စင်ဒီတယောက်တည်းလည်းပျင်းတာပေါ့ပန်းရယ် စင်ဒီဆီမှာနေဘယ်မှမပြောင်းနဲ့"

ကာရံမဲ့မုန်တိုင်းWhere stories live. Discover now