Malam selepas pertempuran dengan Black Skull, Jihaa dan Thariq merasakan kesan dari kejadian itu, walaupun mereka telah berjaya menyelesaikan misi tersebut. Keamanan seakan kembali ke rumah mereka, tetapi ada sesuatu yang menunggu di sebalik kedamaian tersebut.
Beberapa hari kemudian, Jihaa berada di pejabat QJ Company, menyemak laporan yang tiba. Walaupun dia lebih banyak berfungsi sebagai askar, dia masih perlu memastikan syarikat beroperasi dengan lancar. Nia dan Danish datang mengunjungi biliknya, masing-masing membawa laporan tentang situasi terkini.
“Nia, Nish, ada berita?” tanya Jihaa dengan nada serius.
Nia menyebarkan beberapa dokumen di atas meja. “Ini adalah maklumat terkini tentang Black Skull. Mereka nampaknya sedang membuat gerakan bawah tanah dan merancang sesuatu yang besar.”
Danish, yang turut berada di bilik itu, menambah, “Kita juga dapat maklumat bahawa ada pengkhianat dalam kalangan kita. Mungkin ada yang menyabotaj operasi kita.”
Jihaa meneliti dokumen-dokumen tersebut dengan teliti. “Kita perlu bertindak cepat. Jika mereka sudah mengintip kita, mereka mungkin sudah tahu lebih banyak tentang aktiviti kita. Saya perlukan awak berdua untuk menyelidik siapa yang mungkin terlibat.”
Nia dan Danish mengangguk. “Kami akan pastikan semuanya disiasat dengan teliti,” kata Nia.
Sementara itu, Thariq juga terlibat dalam satu misi penting. Dia ditugaskan untuk mengawal sebuah kawasan strategik yang berpotensi diserang oleh musuh. Semasa bertugas, dia berhubung dengan Jihaa, memastikan bahawa semua langkah keselamatan dipatuhi.
Di satu sudut lain, Jihaa menerima berita bahawa beberapa anggota dari kumpulan Black Skull telah memasuki kawasan yang dikawal oleh Thariq. Misi mereka kali ini adalah untuk merompak maklumat dari syarikat QJ Company, dan mereka seolah-olah tahu bagaimana untuk menembusi sistem keselamatan.
Jihaa segera membuat keputusan untuk menyertai Thariq dalam misi tersebut. Dia memakai pakaian hitam serba gelap, siap dengan semua peralatan dan senjata yang diperlukan. Nia dan Danish juga turut serta, memberikan sokongan dan maklumat terkini.
Ketika Jihaa dan kumpulannya tiba di lokasi, mereka mendapati kawasan tersebut telah dikepung oleh musuh. Pertempuran sengit berlaku, dengan Jihaa menggunakan semua kemahiran dan kuasanya untuk melawan musuh. Dia melancarkan serangan yang sangat hebat, menggunakan elemen air dan api untuk mengatasi musuh yang datang dari pelbagai arah.
Thariq, yang berjuang di sebelah Jihaa, menyaksikan kehebatan isterinya dalam bertempur. Dia merasa bangga tetapi juga risau, kerana dia tahu bahawa Jihaa menyembunyikan banyak perkara daripada pengetahuannya.
“Awak okey?” tanya Thariq, ketika mereka berdua bertarung bersama.
Jihaa menjawab sambil terus bertempur, “Saya baik. Tetapi kita perlu pastikan tiada maklumat penting yang bocor.”
Pertempuran berlangsung dengan sengit. Jihaa dan Thariq, bersama Nia dan Danish, berusaha keras untuk melindungi kawasan dan menghapuskan semua ancaman. Jihaa mengarahkan Nia untuk menyiasat dan memastikan tiada pengkhianat di kalangan mereka.
Akhirnya, mereka berjaya menumpaskan semua musuh. Namun, Jihaa merasa beban rahsia yang semakin berat. Thariq, yang berjuang bersama Jihaa, merasakan semakin banyak yang perlu dia ketahui tentang isterinya.
Selepas misi selesai, mereka kembali ke rumah, keletihan tetapi penuh dengan rasa pencapaian. Jihaa dan Thariq duduk bersama, bersandar pada sofa.
“Thariq, saya tahu ini banyak untuk awak hadapi. Tapi ada sesuatu yang perlu saya ceritakan,” kata Jihaa, sambil memandang Thariq dengan mata pelangi yang bersinar lembut.
Thariq memandang Jihaa dengan penuh perhatian. “Apa yang awak nak cerita?”
Jihaa menghela nafas dalam-dalam. “Saya sebenarnya bukan sekadar seorang CEO atau askar. Saya adalah Queen Uzma Najiha, pemimpin Devil Queen, dan juga pewaris kerajaan yang harmoni. Semua ini... adalah sebahagian daripada kehidupan saya yang saya perlu sembunyikan.”
Thariq terkejut, tetapi dia cuba untuk memahami. “Jadi, segala yang saya alami dengan awak selama ini, semuanya...”
Jihaa mengangguk perlahan. “Ya, saya tahu ini semua berat untuk diterima. Tetapi saya janji akan sentiasa ada untuk awak, dan saya harap kita boleh hadapi segala-galanya bersama.”
Thariq menyentuh tangan Jihaa dengan lembut. “Saya mungkin terkejut, tapi saya tahu apa yang saya rasakan untuk awak. Saya akan terus bersama awak, tidak kira apa pun.”
Dengan pengertian dan sokongan yang mendalam, Jihaa dan Thariq meneruskan kehidupan mereka, mengharungi cabaran dan konflik bersama. Mereka tahu bahawa rahsia-rahsia yang ada akan sentiasa membayangi, tetapi mereka percaya pada kekuatan cinta dan komitmen mereka untuk mengatasi segala-galanya.
---