part 12

0 0 0
                                    

Jihaa dan Thariq baru pulang dari satu misi yang berjaya. Rumah mereka kini selamat, dan mereka sedang berehat selepas pertempuran.

Thariq memandang Jihaa, “Awak kelihatan letih. Rehatlah sekejap.”

Jihaa tersenyum. “Terima kasih, Thariq. Saya cuma mahu memastikan semuanya dalam keadaan baik.”

Tiba-tiba, telefon Thariq berbunyi. Dia memeriksa mesej yang masuk dan mengerutkan dahi. “Kita ada jemputan ke satu majlis besar minggu depan. Keluarga saya akan ada di situ.”

Jihaa memandang Thariq dengan penuh perhatian. “Majlis apa itu?”

Thariq menjawab, “Ia adalah acara tahunan Holy Dragon Family. Keluarga besar saya akan berkumpul di situ. Saya rasa mungkin sudah tiba masanya untuk awak berkenalan dengan mereka.”

Pada hari majlis, Jihaa dan Thariq tiba di lokasi acara yang megah. Majlis itu dihadiri oleh ramai orang, termasuk ahli Holy Dragon Family yang terkenal.

Thariq memperkenalkan Jihaa kepada ahli keluarganya. “Ini Jihaa, isteri saya. Jihaa, ini keluarga saya.”

Tengku Adrean Ruiz, yang dikenali sebagai Joven Maestro dalam dunia mafia, menghampiri mereka. “Thariq, adakah ini Jihaa? Saya telah mendengar tentang awak.”

Tengku Danniel Louis, dikenali sebagai Knife Thrower, turut memperkenalkan diri. “Selamat datang ke majlis kami, Jihaa. Thariq sering bercakap tentang awak.”

Di sisi lain, Megat Hafiz, dikenali sebagai Assassin, menyapa mereka dengan mesra. “Saya gembira dapat bertemu dengan awak. Thariq sentiasa berbicara tentang awak.”

Ir. Haider, yang dikenali sebagai Hacker, memberikan senyuman yang ramah. “Saya berharap kita dapat bekerjasama lebih rapat.”

Kevin Kyle, yang dikenali sebagai Headhunter, mengangguk dan berkata, “Selamat datang ke dalam keluarga.”

Keluarga masing-masing turut hadir: Tengku Danniel bersama Erla Diana dan anak-anak mereka; Tengku Adrean dengan Arisa Rania dan anak-anak mereka; Megat Hafiz dengan Salsabella Irene dan anak-anak mereka; Ir. Haider dengan Thalia Razqya dan anak-anak mereka; serta Kevin Kyle dengan Kendall Melany dan anak mereka.

Majlis itu berlangsung dengan meriah, dan Jihaa berpeluang berkenalan dengan lebih dekat dengan ahli Holy Dragon Family. Sementara itu, Thariq kelihatan berbangga memperkenalkan Jihaa kepada keluarganya.

Pada satu ketika semasa majlis, suasana menjadi tegang apabila maklumat tentang ancaman yang mungkin datang kepada mereka mula tersebar. Jihaa dan Thariq berdiri bersama, memerhatikan keadaan sekeliling dengan penuh waspada.

Thariq merendahkan suaranya, “Kita perlu pastikan keselamatan semua orang di sini. Awak, saya perlukan bantuan awak untuk mengatasi masalah ini.”

Jihaa mengangguk, “Baik, saya akan pastikan semuanya terkawal.”

Dengan bantuan ahli Holy Dragon Family, mereka segera merangka pelan tindakan untuk mengatasi ancaman tersebut. Megat Hafiz dan Ir. Haider memantau kawasan, sementara Tengku Danniel dan Tengku Adrean merancang strategi untuk menangani sebarang risiko.

Jihaa dan Thariq bekerja bersama untuk memastikan keselamatan majlis dan melindungi semua orang yang hadir. Mereka berjaya mengatasi ancaman tersebut dengan penuh keberanian dan kecekapan, dan majlis tersebut berakhir dengan jayanya.

Selepas majlis, Jihaa dan Thariq kembali ke rumah mereka, merasa lega kerana segala-galanya berjalan dengan baik.

Thariq memandang Jihaa dengan penuh kasih sayang. “Saya bangga dengan cara awak mengendalikan situasi tadi.”

Jihaa tersenyum, “Terima kasih, Thariq. Saya hanya mahu memastikan keselamatan kita dan keluarga.”

Thariq memeluk Jihaa dengan lembut. “Kita menghadapi segala cabaran bersama. Dan dengan keluarga ini di belakang kita, saya yakin kita boleh mengatasi apa sahaja.”

Dengan ancaman yang telah diatasi dan hubungan yang semakin erat antara Jihaa dan Thariq, mereka bersedia untuk menghadapi apa sahaja cabaran yang mungkin akan datang, baik dalam dunia mafia mahupun dalam kehidupan peribadi mereka.

---

secret Where stories live. Discover now