part 17

1 0 0
                                    


---

**Scene:** Malam yang tenang di kediaman mereka, selepas beberapa minggu berbincang dan memikirkan keputusan. Jihaa dan Thariq baru sahaja selesai makan malam bersama dan sedang bersantai di ruang tamu.

**Di ruang tamu:**

Thariq duduk di sofa dengan Jihaa di sisinya. Thariq memandang Jihaa dengan penuh perhatian, sementara Jihaa kelihatan sedikit gelisah tetapi lebih tenang daripada sebelumnya.

Jihaa akhirnya memecahkan kesunyian, “Thariq, saya telah banyak berfikir tentang apa yang kita bincangkan sebelum ini. Saya rasa kita sudah bersedia untuk mempunyai anak. Saya mahu kita melakukannya bersama.”

Thariq tersenyum lebar dan memegang tangan Jihaa dengan lembut. “Sayang, saya sangat gembira mendengar itu. Saya tahu ini bukan keputusan mudah, dan saya sangat menghargai bahawa awak sudah bersedia untuk melangkah ke fasa ini.”

Jihaa mengangguk perlahan, “Saya tahu kita masih ada banyak perkara untuk dipertimbangkan, tapi saya rasa kita boleh menghadapi apa sahaja bersama. Dan saya ingin kita melakukan ini dengan penuh kasih sayang.”

Thariq menarik Jihaa lebih dekat dan memberikan ciuman lembut di dahi Jihaa. “Saya sangat berterima kasih kerana awak bersedia melangkah ke fasa ini bersama saya. Mari kita buat persiapan dengan sepenuh hati.”

**Scene:** Malam itu, Jihaa dan Thariq bersiap untuk saat istimewa mereka. Mereka memilih bilik tidur yang dipenuhi dengan lilin lembut dan muzik yang menenangkan. Suasana romantis dengan lampu yang redup menambah rasa intim dan mesra.

Jihaa mengenakan pakaian tidur yang selesa dan elegan, sementara Thariq berpakaian kemas dalam pakaian yang lebih santai. Mereka berdua duduk di atas katil, mata mereka saling bertemu dengan penuh kasih sayang.

Thariq memandang Jihaa dengan lembut, “Sayang, saya mahu kita memastikan ini adalah pengalaman yang indah dan penuh kasih sayang. Saya mahu kita berdua merasa selesa dan bahagia.”

Jihaa memandang Thariq dengan penuh rasa, “Saya mahu itu juga, Thariq. Saya ingin setiap detik ini menjadi kenangan yang indah bagi kita.”

Thariq mendekatkan wajahnya dan mengusap pipi Jihaa dengan lembut. “Saya akan memastikan awak rasa selamat dan dicintai sepanjang masa ini.”

**Scene:** Mereka berdua saling memandang dengan penuh kasih, kemudian Thariq memeluk Jihaa dengan lembut. Mereka mula berkongsi ciuman yang penuh rasa, saling mengungkapkan cinta dan kasih sayang yang mendalam.

Suasana menjadi semakin intim, dengan Thariq dan Jihaa saling bersentuhan dan berbagi pelukan lembut. Jihaa meletakkan tangannya di bahu Thariq, sementara Thariq memeluk Jihaa dengan penuh kasih.

**Adegan intimate:**

Thariq menyentuh wajah Jihaa dengan lembut dan berbisik, “Sayang, saya ingin kita merasa bahagia dan tenang. Setiap detik ini adalah tentang kita.”

Jihaa tersenyum dan berbisik kembali, “Saya rasa sangat dicintai dan bahagia, Thariq. Terima kasih kerana membuatkan saya merasa begitu istimewa.”

Mereka berdua terus berpelukan dan saling mencium, merasakan setiap sentuhan dan ciuman dengan penuh rasa. Suasana malam itu dipenuhi dengan rasa cinta dan keintiman yang mendalam.

**Scene:** Pagi keesokan harinya, Jihaa dan Thariq bangun dengan rasa bahagia dan tenang. Mereka saling memandang dan tersenyum, mengetahui bahawa mereka telah membuat keputusan penting dalam hidup mereka bersama.

Jihaa memandang Thariq dan berkata dengan lembut, “Saya rasa kita telah melakukan sesuatu yang istimewa malam tadi. Terima kasih kerana sentiasa memahami dan menyokong saya.”

Thariq memeluk Jihaa dengan penuh kasih dan berkata, “Saya sentiasa di sini untuk awak, sayang. Kita akan melalui semua ini bersama, dan saya percaya kita akan menjadi ibu bapa yang hebat.”

**Scene:** Mereka berdua bersiap untuk memulakan hari mereka dengan penuh keyakinan dan cinta, mengetahui bahawa mereka telah membuat langkah penting dalam perancangan masa depan mereka sebagai keluarga.

---

secret Where stories live. Discover now